Teruggekeerde longtumor

30-05-2017 om 21:04 uur

Beste lotgenoten, na bijna 5 jaar is de tumor weer terug in mijn long.
Omdat er al een kwab is verwijderd , wordt er nu gekozen voor bestraling met de cyberknife.
Nu wordt er waarschijnlijk gemarkeerd met markers in de long via de lies.
Ik zie hier enorm tegenop en zou dus graag wat ervaringen willen horen. Ook wanneer het een vervelend onderzoek is, ik weet nl liever wat mee te wachten staat dan de onzekerheid. Al met opnieuw een spannende tijd tegemoet.
Dank jullie alvast.Elliende

Login of registreer om te reageren
31-05-2017 om 09:41 uur

lieve Elliende,

Hele dikke sterkte knuffel.

lieve groetjes ria

Login of registreer om te reageren
31-05-2017 om 09:50 uur

Heel veel sterkte in deze spannende tijd.

Login of registreer om te reageren
Moderator
31-05-2017 om 17:24 uur

Jeetje heftig, sterkte in deze spannende tijd! Laat je afentoe weten hoe het met je gaat?

Login of registreer om te reageren
31-05-2017 om 18:50 uur

Wat een slecht en heftig nieuws!! Heel veel sterkte

Login of registreer om te reageren
01-06-2017 om 11:44 uur

Dag Elliende,
Ik kan je geen informatie geven, maar ik wil je toch veel kracht en sterkte wensen.
Ik heb 4 jaar geleden ook longkanker gehad en een longkwab moeten laten wegnemen, ik weet hoe zwaar dat al is, en hoe veel gevolgen het heeft op je leven.
Ik hoop zo dat ze je goed kunnen helpen, en dat het niet te zwaar wordt.
Ik weet ook altijd graag wat me te wachten staat.
Ik duim voor jou!!!!!
groetjes,
Ilse

Login of registreer om te reageren
01-06-2017 om 20:18 uur

Hoi Elliende ik wens je ontzettend veel sterkte met deze zware klus die je moet klaren

Login of registreer om te reageren
07-06-2017 om 16:02 uur

Ik heb geen informatie,maar wens je alle kracht toe
Groetjes helene

Login of registreer om te reageren
07-06-2017 om 18:14 uur

4,5 jaar geleden ook linkeronderkwab verwijderd door een kwaadaardige tumor , carcinoid , ook Neuro endrociene tumor of NET genoemd . Kwam een 2 procent voor volgens longarts .
Hoop dat ze je kunnen helpen ! Veel succes !

Login of registreer om te reageren
11-06-2017 om 18:46 uur

Hoi Ellende,
Bij mij zijn vorig jaar ook markers geplaatst via de lies, ik vond het wel lang duren, moet ook je armen boven je hoofd houden. Het is niet pijnlijk, wel vond ik het een haar gevoel wanneer ze door het hart gaan naar de longaders.
Ook ik ben bestraald met de cyberknife met goed resultaat.
Succes!

Login of registreer om te reageren
11-06-2017 om 19:04 uur

Beste Andrie.
Wat fijn dat het bij jou zo goed is verlopen! Was dit voor jou ook de 2e keer dat er een tumor in de long zat en wat voor tumor (groot) was het? Ben je toevallig ook in het Erasmus geholpen. Ik ben deze week geweest voor de voorbereidingen o.a het vacuĆ¼m matras en ct en het proefdraaien. Ik hoop volgende week meer te horen. Het duurt voor mijn gevoel iets te lang. .... bedankt voor de lieve reacties!

Login of registreer om te reageren