Iemand nog tips of ideeën

11-05-2017 om 08:13 uur

Hoi

Ik heb ernstig astma en hooikoorts en reageer weer aardig heftig op het weer en alles , zit nu aan 2 x 2 daags alvesco, 6 x ventolin, aerius en neusspray, ook weer laten tapen in de hoop dat dat helpt, iemand hier nog alternatieven of ideeën om deze periode beter door te komen?

Login of registreer om te reageren
30-05-2017 om 16:30 uur

Tja prikkels vermijden is lastig, ik heb een eigen zaak en sta 4 x per week buiten door weer en wind en nu de pollen. Dat maakt het ook steeds lastiger.
De enige vrije dag die overblijft is zondags en dan ben ik meestal uitgeteld, we wonen helaas ook niet dicht bij zee en dan komt het er niet van ( het heeft inderdaad wel een goede invloed op de longen) toch maar kijken of ik in de zomervakantie nog iets kan boeken ergens aan zee in het buitenland..
Morgen hoop ik meer te horen van de po.
Vandaag was helaas ook weer een slechte dag...we blijven hopen dat het gauw beter wordt.

Login of registreer om te reageren
30-05-2017 om 17:13 uur

Zolang de pollen blijven rondgaan en je ze niet vermijdt zal het niet snel zomaar beter worden denk ik. En ik bedoel niet dat je dan maar niet je werk moet doen want ik snap dat dat niet altijd een keuze is.

Login of registreer om te reageren
31-05-2017 om 13:53 uur

De enige optie om prikkels te vermijden is mezelf opsluiten in huis, dit doe ik al als ik niet aan het werk ben, dus best lastig, ik weet ook nog niet of ik het werk op deze manier nog wel ga volhouden,werk al 24 jaar op de markt maar de laatste jaren zijn steeds zwaarder geworden en het laatste jaar helemaal voor zowel mijn astma als hooikoorts met gemiddeld maar 4 uurtjes nachtrust door de benauwdheid en kortademigheid wordt het nog moeilijker.
Krijg nu andere ventolin en moet dit weekend nog aankijken of de prednison nog iets doet en anders maandag langskomen.

Login of registreer om te reageren