Met korting sporten

06-03-2017 om 15:42 uur

Careyn heeft tegenwoordig ook kortingen via hun ledenpas voor sporten en zwemmen je bent al voor een 23 euro lid van Careyn en geeft ook bijvoorbeeld 50 procent korting bij sauna's. Je hebt het bedrag er al gauw uit, ben al een jaar lid wegens de korting. Toen ik wegens mijn rug hulpmiddelen nodig had was dat ook zo geregeld en een belletje naar hun 7 weken geleden en de thuiszorg van hun stond met 15 minuten op de stoep.

Voor banen zwemmen en recreatief zwemmen heb ik al snel een korting van 150 euro verdient. Voor sommigen van ons wellicht interessant om eens te kijken of het je voordeel oplevert.

https://www.careynkaart.nl/wat-is-careyn-kaart/

Complete lijst waar je met korting kan sporten wellicht zit jouw sportschool er ook bij.

https://bedrijfsfitnessonline.nl/images/documents/nederlands/BedrijfsFi…

Login of registreer om te reageren
15-05-2017 om 12:44 uur

Ja Markus dat weet ik dat je korting krijg van Careyn maar ik sport al 13 jaar op een sportschool en doe aan fitnesse maar dan wel bij 60 + en dat is een keer per week. De ene keer gaat het beter dan de anderen keer =;

Login of registreer om te reageren
20-05-2017 om 05:19 uur

Er zijn er vast die dit niet weten mijn huis arts wist het niet en heeft het genoteerd voor eventueel andere patiënten.

Login of registreer om te reageren
Moderator
22-05-2017 om 09:06 uur

Top deze info ik wist het niet en ik zie dat de sportschool waar ik sport erbij zit.

Login of registreer om te reageren
16-11-2017 om 13:25 uur

Heb nu een jaarkaart voor onbeperkt zwemmen besteld. zijn dan wel een aantal maanden dat ik er niet ben maar haal het er wel uit. 200,- voor een jaar in plaats van 125,- per drie maanden. Het doel is drie keer per week 50 banen zwemmen, zit op ongeveer de helft nu.

Login of registreer om te reageren
27-01-2018 om 11:26 uur

Carijn heeft echter in Noord Holland weinig aanbiedingen. Gelukkig kun je via sportvereniging KIS, een sportvereniging voor mensen met een beperking in het extra verwarmde bad van Revalidatiecentrum Heliomare te Wijk aan Zee zwemmen. Goedkoopste tarief is daar € 2,40 per keer exclusief lidmaatschap van € 25 per jaar. Zij hebben ook een aparte website daarvoor www.copd-zwemmen.nl

wellicht voor mensen in Noord Holland of specifiek groot Kennemerland een redelijk alternatief.

Login of registreer om te reageren