Heb jij nog gesport vandaag? #53

20-11-2016 om 17:51 uur Gesloten

En omdat de vorige al weer 200 posts had hierbij weer een nieuwe.

De reacties zijn gesloten.
30-01-2017 om 09:20 uur

Ben vanochtend een half uurtje in bed bezig geweest met lichte gewichtjes, oefeningen en een groot strek elastiek en eventjes met de rollator uit bed geweest. Morgen komt de fysio weer.

31-01-2017 om 15:38 uur

Met de fysio enkele oefeningen gedaan maar nadruk ligt op rust rust en rust. Bed bed bed en nog eens bed. Ben al druk bezig met allerlei zaken ver buiten mijn bed en met Zweden jullie kennen dat wel van mij. Het houdt mijn hoofd boven water zeg maar.

31-01-2017 om 17:59 uur

@Marcus, wat goed dat je een fysio hebt, en volgens mij een die je al goed door heeft. rustrustrust... met een beetje rustige actie. Echt naar, maar wel voor een sneller herstel.... op naar Zweden!

ik moest vandaag naar de mdl arts, ben met de bus naar het ziekenhuis gegaan, en lopend weer terug. mooi 20 km in de benen. Blij!
Ik denk dat ik weer klaar ben om verder te gaan met t pieterpad, ben nu bij coevorden ( begonnen in t noorden). afgelopen jaar heb ik niet kunnen lopen omdat mijn astma van de rit was.

31-01-2017 om 19:38 uur

@ Ems wat goed 20 kilometer gewandeld ga zo door!

Mocht zelfs de gewichtjes van de fysio niet meer gebruiken.....erg hoor. Het is gewoon dat ik nu bij mijn partner in huis lig. Meestal trek ik me terug en gooi de deur dicht en doe mijn ding - een van de redenen dat ik Zweden zo fijn vind en mijd vervolgens jan en alleman. Ben nog niet eerder in mijn leven zo afhankelijk geweest en dat is allemaal best erg moeilijk te accepteren.

11-02-2017 om 15:48 uur

Vandaag heerlijk gewandeld door een gebied dicht bij huis wat ik amper kende. mooi!
Onderweg 2x een stop voor koffie en chocolademelk met slagroom ~O)

Zie nu op t nieuws allemaal sneeuw, hier in t noorden wel ijs op de vaarten maar geen sneeuw

12-02-2017 om 18:48 uur

Vanmorgen geroeid op de ergometer. Omdat ik nog steeds een blessure heb, op lage intensiteit drie keer tien minuten met telkens een korte pauze tussendoor en dat ging prima. Wel wat zeurende pijn net en wat benauwd maar dat heb ik de afgelopen dagen toch al meer. Mijn hartslag zakte snel de eerste minuut na inspanning dus mijn conditie is gelukkig prima. Blij mee :) Dinsdag weer.

16-02-2017 om 15:53 uur

Flinke wandeling gemaakt. Dit keer langs hunnebedden

Over een dikke maand gaan we de foertoer lopen, een wandeling rondom de fjoertoer (vuurtoren) op terschelling. afstand 20 km. Ik wil het goed en t liefst makkelijk kunnen lopen, dus ik maak elke week een flinke wandeling van eerst 10 km en nu 15-20 km. Merk dat het mijn conditie goed doet, voel me er echt goed bij!

16-02-2017 om 19:28 uur

Ja hoor ga nog steeds naar de fysio wel met ups en downs en het gaat niet altijd even lekker maar we blijven het iedere keer weer positief proberen

16-02-2017 om 20:30 uur

Ik ben weer bij de fysio geweest en moet echt minderen met sporten en weer heel erg bij de basis beginnen. Mag alleen sporten met pijnscore 1-2 want anders kom ik nooit van mijn bekkenblessure af. Alles in die regio qua bewegingsapparaat is geïrriteerd. Voor mijn longen wel vervelend en qua conditie gaat het heel goed dus hoop dat vast te kunnen houden.

17-02-2017 om 15:12 uur

vanmiddag mijn fiets naar de fietsenmaker gebracht, de ebike wordt jaarlijks schoongemaakt en nagekeken.
Goed dat ik gegaan was want mijn achterband bleek af....

totaal 4 km heen op de fiets en 4 km terug wandelend. Morgen precies andersom dit rondje :-)