Heb jij nog gesport vandaag? #53

20-11-2016 om 17:51 uur Gesloten

En omdat de vorige al weer 200 posts had hierbij weer een nieuwe.

De reacties zijn gesloten.
20-11-2016 om 18:16 uur

Vanmorgen naar de fitness geweest, dit keer met de auto nu de storm buiten raast.
Fitness ging goed, gezellig was het ook ;-)

21-11-2016 om 09:38 uur

Ik fitness normaal gesproken 3x in de week met mijn schoonzus maar na mijn ernstige exacerbatie van 5 weken terug ben ik nog niet weer geweest. Ik kan me er nog niet aan toe zetten. Zelfs fietsen lukt nog niet

23-11-2016 om 14:26 uur

Eigenlijk wilde ik een stuk van het pieterpad lopen, maar de bougies van de auto waren weer doorgeknaagd door de steenmarten.... dus eerst naar de garage geweest en vanaf daar gewandeld, 16 km!!

25-11-2016 om 20:52 uur

Vandaag in totaal 26x trap op en af gelopen, deels omdat ik steeds er achter kwam dat ik weer ander gereedschap nodig bleek te hebben, en deels omdat bij het herhaaldelijk testen van een nieuwe badkamerkraan, steeds de hoofdwaterkraan (beneden) en CV-ketel (zolder) dicht/open gedraaid en uit/aan gezet moesten worden. Pfff...

26-11-2016 om 19:59 uur

@ Rene dan heb je aardig heen en weer gelopen.

Vandaag 2 x 15 minuten op de dijk naar de haven gewandeld om naar de sinterklaas intocht te kijken.

28-11-2016 om 18:07 uur

14 km gewandeld in een mooie bevroren wereld.
Het ijsvogeltje en de reeen maakte de wandeling extra mooi!

30-11-2016 om 06:44 uur

gisteren een uurtje in de waterleidingduunen gewandels ik werd ook beloond met reetjes een valkje en soecht

11-12-2016 om 14:21 uur

Vanmiddag heerlijk gewandeld met een vriendin en tussendoor lekker geluncht. Ondertussen gezellig gekletst en 16000 stappen/7 km verder.

18-12-2016 om 17:16 uur

een dagje niks, dus tijd om een flinke wandeling te maken. Totaal zo'n 13 km gewandeld.
Nu lekker op de bank!

18-12-2016 om 17:43 uur

Ik heb een overbelaste spier ter hoogte van mijn heup en ben ook niet zo fit. We gingen dan maar indoortrainen want dan kon ik stoppen wanneer ik wilde. Heb drie keer zeven minuten geroeid om de ergometer zonder op tijden te letten maar wel op mijn tempo en mijn hartslag. Was niet ontevreden. Achteraf wel weer pijn dus eigenlijk is dit al teveel. Moest van de huisarts flink minderen en drie trainingen zonder pijn gehad hebben voor ik weer op kon bouwen. De fysio heeft vorige week naar me gekeken om te kijken of er nog iets aan mijn techniek veranderd kon worden. Daar hebben we dingen uitgehaald voor het ergometeren maar ook voor gewoon lopen. We gaan eerst proberen met trainen erop te letten en aan te werken en als dat niet voldoende werkt maak ik in het nieuwe jaar een afspraak bij de fysio voor behandeling.