[SC] Waar we op tijd gaan slapen

06-11-2016 om 18:35 uur Gesloten

Hier maar weer verder!

De reacties zijn gesloten.
07-11-2016 om 18:27 uur

Hoi Suus en Trijnko.

Hoe is het?

Moderator
07-11-2016 om 18:31 uur
Reactie op Suusje

Hoi Lelie :-h

@Trijnko, dat of dat je vaker bij je zus langs moet.

Daar kom ik idd niet zo vaak.
Ben niet echt familieziek.
Als ze me nodig heeft dan ben ik er voor haar.
Verder doen we heel veel met whats app.

07-11-2016 om 18:42 uur

Als jullie het zo prima vinden is het goed toch?

Hier wakkerder dan gisteren, maar heb nu pijn aan mijn nek en loop een beetje gek _O-

07-11-2016 om 18:51 uur

@Suus: Fijn dat je wakkerder bent, maar voor de rest klinkt het nog niet heel goed..?

Ik ben een beetje gestresst, ik kan sinds vandaag bij het huiswerk van de volgende periode en dan zie ik hoe veel het is.. Naja, hoe veel het lijkt tenminste, want ik heb al de helft van mijn opdrachten voor volgende week af, dus eigenlijk valt het best mee.

Maar ik zit wel met 1 ding flink in mijn maag: Het bijwonen van een raadsvergadering.. En die zijn er alleen maar af en toe en op donderdagavond vanaf 19:30 of 20:00. Geen idee hoe lang ze duren (daar ga ik morgen even over contacten met de gemeente), maar op vrijdag moet ik om 6:00 op.. En ik ga dan altijd om 21:00 slapen, anders red ik het echt niet. Dus dat ga ik niet halen, 21:30 slapen wil ook nog wel, maar ik gok dat die vergaderingen wel iets langer duren dan een uurtje, aangezien ik op internet ook vergaderingen heb gezien die tot 11 of 12 uur duren..

07-11-2016 om 18:53 uur

@Lelie, ik kan gelukkig goed functioneren dat is het belangrijkste.
Maar jouw planning klinkt ook niet best.

07-11-2016 om 18:57 uur
Reactie op Suusje

@Lelie, ik kan gelukkig goed functioneren dat is het belangrijkste.
Maar jouw planning klinkt ook niet best.

Dat is wel belangrijk inderdaad.

Nee, ik zit er ook best wel mee, maar ik ga morgen de gemeente wel even opbellen, als ze zeggen dat het anderhalf uur duurt, okee, dan zet ik me er nog wel een keer overheen en komt het wel goed, anders moet ik echt even creatief zijn of zo.

07-11-2016 om 18:58 uur

Is het in jouw eigen gemeente of daar waar je op school zit? Anders een keer logeren?

Moderator
07-11-2016 om 18:59 uur

Een beetje gemeenteraadsvergadering duurt wel tot 22.30 - 23.00 uur.
Misschien kijken bij een buurtgemeente?
Vaak zijn raadsvergaderingen in provinciesteden ook overdag.

07-11-2016 om 19:01 uur
Reactie op Suusje

Is het in jouw eigen gemeente of daar waar je op school zit? Anders een keer logeren?

Je mag het zelf weten, ik heb 2 gemeentes waar ik eenvoudig naartoe kan (beiden 20-30 minuten reistijd) en in beide gevallen geen logeerplek denk ik zo. Maar dankjewel voor de tip, ik ga wel eens kijken.

Reactie op trijnko
Een beetje gemeenteraadsvergadering duurt wel tot 22.30 - 23.00 uur.
Misschien kijken bij een buurtgemeente?
Vaak zijn raadsvergaderingen in provinciesteden ook overdag.

Daar was ik dus al bang voor, maar bedankt voor de info en tips.
Ik ga die van provinciesteden ook eens bekijken.

07-11-2016 om 19:05 uur

Heb je wel een dag vrij in de week?