[SC] Waar vandaag de hittegolf is begonnen.

24-08-2016 om 18:02 uur Gesloten

En hier maar weer verder

En voor de liefhebbers dit was de vorige

De reacties zijn gesloten.
07-09-2016 om 17:12 uur

Hee Lelie :-h hoe is het met je? Hoe bevalt je nieuwe opleiding? Al veel leuke nieuwe mensen leren kennen?

07-09-2016 om 17:18 uur
Reactie op Suusje

Hee Lelie :-h hoe is het met je? Hoe bevalt je nieuwe opleiding? Al veel leuke nieuwe mensen leren kennen?

Hoi Suus :)
Leuk je weer eens te spreken.

Met mij is het goed, de opleiding bevalt goed. Vorige week was even hectisch en stressvol (vooral omdat ik pas op dinsdagavond aan de slag kon met mijn huiswerk en er gaandeweg de week steeds meer bij "verzonnen" werd (opdracht kregen we niet af in de les, dus maak thuis maar, ineens noemt de leraar meer opdrachten op dan op internet staat en tot slot nog dat ik voor het huiswerk van het hoorcollege vrijdag niet bij de lopende week moest kijken, maar bij die week erop..). Maar goed, ik heb het allemaal overleefd en ben er van het weekend eens goed voor gaan zitten en ben uiteindelijk zover gekomen dat ik het bijna allemaal een week vooruit klaar heb. (Lang leve een vrije maandag en alleen thuis zijn in dit geval).

Ja, ik heb al zeker veel nieuwe mensen leren kennen en ook een leuk groepje ontdekt en zeker een klasgenoot waarmee ik veel optrek en waarmee ik op vrijdag een stuk mee naar huis kan reizen (zij moet de sprinter nemen naar huis en ik de intercity, beiden dezelfde richting, maar de sprinter doet er langer over en dan mis ik soms net mijn aansluiting op het station en op vrijdags zijn we vroeg vrij, dus dan maakt het me niet uit.).

Maar hoe is het met jou?

07-09-2016 om 17:23 uur

Klinkt even hectisch en stressvol ja. Maar wel leuk dat het je zo bevalt en dat je al fijne mensen hebt leren kennen!

Hier gaat het nu ook goed. Ik heb twee zware weken achter de rug waarin ik vooral motivatie miste om iets te gaan doen. De dingen die moesten gebeuren heb ik gedaan, maar de rest heb ik laten verslonzen. Ik kan slecht tegen de warmte en zon, dus ben nu ook niet helemaal gelukkig met het weer, maar de motivatie is terug en omdat het in de nacht zo heerlijk afkoelt kom ik ook de dag weer door. Wel ben ik erg moe aan het einde van de dag. Ik ben op het moment op zoek naar een nuttige uitlaatklep die ik ook dusdanig de moeite waard vind dat ik deze vol houd.

07-09-2016 om 17:26 uur
Reactie op Suusje

Klinkt even hectisch en stressvol ja. Maar wel leuk dat het je zo bevalt en dat je al fijne mensen hebt leren kennen!

Hier gaat het nu ook goed. Ik heb twee zware weken achter de rug waarin ik vooral motivatie miste om iets te gaan doen. De dingen die moesten gebeuren heb ik gedaan, maar de rest heb ik laten verslonzen. Ik kan slecht tegen de warmte en zon, dus ben nu ook niet helemaal gelukkig met het weer, maar de motivatie is terug en omdat het in de nacht zo heerlijk afkoelt kom ik ook de dag weer door. Wel ben ik erg moe aan het einde van de dag. Ik ben op het moment op zoek naar een nuttige uitlaatklep die ik ook dusdanig de moeite waard vind dat ik deze vol houd.

Dat was het inderdaad ook even, maar goed, we hebben het overleefd ;)

Oh, dat is wel even een vervelend dipje dus, maar gelukkig dat je nog de motivatie had om de nodige dingen te doen. Balen dat je zo slecht tegen dit weer kan, jij zit dus wel te springen op koeler weer dus. Gelukkig dat het nu het in de nachten wat afkoelt, dat het iets beter gaat.

Succes met het vinden van die uitlaatklep, al enig idee?

07-09-2016 om 17:29 uur

Ja ik vermoed dat het ook wel met het weer te maken had en met de astma en een infectie wat ook niet zo helpt. Maar we zijn er weer bovenop.

Nee eigenlijk niet zo echt. Ik dacht eerst aan lezen, maar mijn ogen zijn zo moe aan het einde van de dag dat ik niet meer wil lezen :')

07-09-2016 om 17:33 uur
Reactie op Suusje

Ja ik vermoed dat het ook wel met het weer te maken had en met de astma en een infectie wat ook niet zo helpt. Maar we zijn er weer bovenop.

Nee eigenlijk niet zo echt. Ik dacht eerst aan lezen, maar mijn ogen zijn zo moe aan het einde van de dag dat ik niet meer wil lezen :')

Fijn dat je er weer bovenop bent.

Tsja, lezen is wel ontspannend én leuk, maar je leest (denk ik?) al heel veel gedurende dag en als je ogen zo moe zijn werkt dat ook niet meer. Hmm, puzzelen had je geloof ik het geduld niet voor en met vermoeide ogen is ook dat geen geheel succes. Ehh, een rondje lopen of fietsen?

07-09-2016 om 17:36 uur

Daar heb ik ook over gedacht en dat is zeker een idee als het niet meer zo warm is. Ik heb ook gedacht misschien naar een sportschool te gaan of iets in die zin. Ik weet het nog niet, ik denk er nog even over.

07-09-2016 om 17:37 uur
Reactie op Suusje

Daar heb ik ook over gedacht en dat is zeker een idee als het niet meer zo warm is. Ik heb ook gedacht misschien naar een sportschool te gaan of iets in die zin. Ik weet het nog niet, ik denk er nog even over.

Inderdaad, of zo rond deze tijd is het denk ik ook wel lekker om nog even te wandelen of fietsen. En inderdaad, de sportschool kan ook nog (of op een andere manier sporten). Je kan altijd wat proberen en kijken of het wat is.

07-09-2016 om 17:40 uur

Ik vind vast wel iets :Y

Maar genoeg gezeurd, het gaat weer beter met me dat is het belangrijkst. Ga jij nog iets leuks doen dit weekend?