Heeft er iemand poliklinische longrevalidatie in Hornerheide (CIRO) daar op locatie gedaan?

29-08-2016 om 10:14 uur

Beste allemaal,

Ik vroeg me af of iemand poliklinische longrevalidatie in Hornerheide (CIRO) heeft gedaan?
Ik bedoel dan in Horn, op locatie zelf, omdat mijn ziekenhuis geen longrevalidatie aanbied
dus dat betekend dan ongeveer 8 weken , 5 volle dagen in de week (08:30-17:30), poliklinische behandelijk.
Klinische is geen optie voor mij.

Ik vroeg me af hoe zwaar dat is, zal dan elke dag voor 0500 op moeten staan.
Woon gelukkig maar een half uur ongeveer ervan af volgens google maps. Maar weet natuurlijk niet hoe het reizen in werkelijkheid zal gaan.

Mijn andere optie zou Adelante kunnen zijn, maar die richt zich alleen op fysieke opbouw, vind het wel fijn als er ook naar andere aspecten wordt gekeken en als er toch longarts/verpleegkundige etc aan wezig zijn.
Maar dat zou wel kwa werk veel beter uitkomen want dat is gewoon maar 3 dagen in de week een dagdeel.

erg moeilijke beslissing!
advies en ervaring van hart welkom =)

groetjes Nerdin

Login of registreer om te reageren
29-08-2016 om 18:16 uur

Owww oke, ja, moet ook gebeuren! Als je 3 dagen per week een dagdeel zou gaan revalideren, begrijp ik het goed dat je dan gewoon door wilt werken? Ik weet niet of dat te zwaar is dan?

Login of registreer om te reageren
29-08-2016 om 18:18 uur

de poloklinische revalidatie is 5 dagen in de week full time op hornerheide zelf. Vroeg mij af of iemand dat wel eens had gedaan en hoe zwaar dat is omdat je gewoon op en neer rijd. Ben me aan het orienteren op de mogelijkheden.

Login of registreer om te reageren
29-08-2016 om 18:26 uur

Een poliklinische revalidatie is weliswaar poliklinisch maar niet iets wat je er bij doet. Daar gaat echt al je energie inzitten en ik kan je alleen maar adviseren om er vol voor te gaan.

Ik spreek uit ervaring alleen niet bij hornerheide.

Login of registreer om te reageren
29-08-2016 om 18:47 uur

Hi Daantje, ik heb je hele verhaal gelezen, erg fijn! ik zal er zeker voor gaan indien mogelijk, maar ik ben wel aan het kijken wat het best mij zal passen, dat vind ik erg belangrijk anders zal het ook niet gaan lukken.

Login of registreer om te reageren
19-12-2016 om 20:54 uur

Mijn man heeft daar twee jaar terug acht weken gerevalideerd en moest dan op zondagavond binnen zijn en op vrijdagmiddag mocht hij dan naar huis.
Hij had er veel baat bij, nu is hij weer begonnen bij Ciro omdat hij vorige winter vaak erg ziek is geweest

Login of registreer om te reageren
20-12-2016 om 06:24 uur

Hi Hedje,

Bedankt voor je reactie. Ben laatst op CIRO geweest voor mijn 3 dagen assessment. Ben super blij dat mijn revalidatie is goed gekeurd. Ik ga poliklinisch revalideren bij 1 van de aangesloten ziekenhuizen het academisch ziekenhuis in maastricht (UMC+).

Ik wens u man heel veel succes en ik hoop dat hij er dit keer ook weer veel baat bij zal hebben

Login of registreer om te reageren
14-05-2018 om 09:48 uur
Reactie op nerdin

Hi Hedje,

Bedankt voor je reactie. Ben laatst op CIRO geweest voor mijn 3 dagen assessment. Ben super blij dat mijn revalidatie is goed gekeurd. Ik ga poliklinisch revalideren bij 1 van de aangesloten ziekenhuizen het academisch ziekenhuis in maastricht (UMC+).

Ik wens u man heel veel succes en ik hoop dat hij er dit keer ook weer veel baat bij zal hebben

Reactie op nerdin

Hi Hedje,

Bedankt voor je reactie. Ben laatst op CIRO geweest voor mijn 3 dagen assessment. Ben super blij dat mijn revalidatie is goed gekeurd. Ik ga poliklinisch revalideren bij 1 van de aangesloten ziekenhuizen het academisch ziekenhuis in maastricht (UMC+).

Ik wens u man heel veel succes en ik hoop dat hij er dit keer ook weer veel baat bij zal hebben

Hoi Nerdin, mag ik vragen hoe zon dag in Maastricht eruitziet? En moet je dan 5 volle dagen of halve dagen?
Gr Linda

Login of registreer om te reageren
14-05-2018 om 13:44 uur

Beste Linda,

Ik kan u hierbij niet helpen. Mijn verzekering had het helaas niet goed gekeurd en ben dus niet kunnen gaan. Ter info ik ben niet verzekerd volgens de nederlands wet maar via het bedrijf waarvoor ik werk wat een internationaal en een overheidsbedrijf is. Wij hebben onze eigen ziekteverzekering. Na ongeveer een jaar lang aangevochten te hebben , ben ik nu begin dit jaar begonnen met fysio als revalidatie

ik wens u veel succes

groetjes

nerdin

Login of registreer om te reageren