Ergernissen

30-04-2015 om 12:26 uur

Volgens mij is er nog geen topic over ergernissen, ik kon het niet vinden.

Ik start met onze ergernis. Mijn dochter kreeg vorige week Erythromycine voorgeschreven door de huisarts. Ze ging naar de apotheek om het op te halen, maar het was er niet.
Het was een lang weekend, ook dat nog.
Op dinsdagmiddag toog ik naar de apo, het zou er nu vast wel zijn.
Nee, het was er nog niet.
Gistermiddag weer en toen was er doosje met een paar tabletjes, niet genoeg dus.
Er werd overlegd en de assistente zei dat het pas leverbaar zou zijn in oktober. :?
Ze zouden contact zoeken met de huisarts om te overleggen wat er ipv Erythromycine dan gegeven moet worden.
Het is nu donderdag, een week verder dus, en we weten nog steeds niets.
Gelukkig is het geen acute ernstige nood, maar ik vind dit toch wel heel vervelend, zacht uitgedrukt.

Wees dus gewaarschuwd mensen. Schrijft uw dokter u deze a.b. voor, het is er niet! :N
Kennelijk zijn de artsen hier niet van op de hoogte.

Login of registreer om te reageren
29-08-2016 om 13:55 uur

Ik ook, maar vaak zie je bij die zelfde rookruimtes ook verplegend personeel ( rokend ) staan te pauzeren, dat zou sowieso verboden moeten worden ( Voorbeeld functie! ).

Login of registreer om te reageren
29-08-2016 om 17:00 uur
Reactie op Stefanie

Ik ook, maar vaak zie je bij die zelfde rookruimtes ook verplegend personeel ( rokend ) staan te pauzeren, dat zou sowieso verboden moeten worden ( Voorbeeld functie! ).

Ik ken zelfs een verpleegkundige met COPD gold 2 die stug door blijft roken en totaal geen boodschap heeft aan de "roken is slecht voor je longfunctie/gezondheid".

Login of registreer om te reageren