Daten met een longziekte

13-08-2016 om 18:59 uur

Hoi allemaal,

Ik dacht laten we het eens over een "leuk" onderwerp hebben. Het leek mij een goed idee eens grappige verhalen, tips, anekdotes en aan verwante zaken met elkaar te delen. We kunnen er immers alleen maar slimmer van worden ;)

Ik zelf ben geen held in het daten, zeer nerveus _O- . Eerste dates gaan meestal goed, drinken in een café en dan zorg ik dat ik de locatie kies :D

Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen, tips en als jullie vragen hebben aan mij hoor ik dat ook graag.

Groetjes,
Suusje

Login of registreer om te reageren
14-08-2016 om 15:16 uur

@stefanie, oké dan las ik het verkeerd. Ik hoor namelijk nog al eens, oh astma dat is niet zo erg... en dat kan zeker kloppen, maar in sommige gevallen is het een behoorlijke handicap.

Site voor longpatienten kan handig zijn, al moet ik zeggen dat ik niet per se op zoek ben naar iemand met een aandoending of handicap, ik sluit het niet uit, maar ga er niet op selecteren geloof ik...

@suusje, je kunt vaak in je profiel persoonlijke dingen aangeven, daar heb ik staan dat ik door chronische ziekte periodes heb dat ik minder kan. Dit is momenteel nog behoorlijk positief, maar met het idee dat dat kan veranderen leek me dit een mooie om wel wat aan te geven, maar niet direct de details. In een gesprek kun je dan verder zien.

Ik heb er gelukkig zelf geen last van als iemand me afwijst om de ziekte, zeker niet als het meteen is (dan heb je toch nog geen klik). Ik weet wat ik waard ben en heb liever dat ze eerlijk zijn, dan dat ik een tijd veel energie steek in daten en iemand me dan niet hoeft...

Login of registreer om te reageren
16-08-2016 om 10:18 uur

http://emilylotus.nl/20-rustige-date-ideeen/

Misschien heb je hier nog iets aan. Ik zou denk ik heel laagdrempelig verte dat je astma hebt en dat sommige dingen niet zo geschikt zijn als hij daarmee komt. Hoe langer je ermee wacht hoe beladen het wordt denk ik juist. Als hij dan afknapt weet je gelijk dat het toch niets wordt tussen jullie.

Mijn vriend en ik zijn al negen jaar samen maar ik kende hem al uit mijn vriendengroep dus hij wist het al.

Login of registreer om te reageren