Daten met een longziekte

13-08-2016 om 18:59 uur

Hoi allemaal,

Ik dacht laten we het eens over een "leuk" onderwerp hebben. Het leek mij een goed idee eens grappige verhalen, tips, anekdotes en aan verwante zaken met elkaar te delen. We kunnen er immers alleen maar slimmer van worden ;)

Ik zelf ben geen held in het daten, zeer nerveus _O- . Eerste dates gaan meestal goed, drinken in een café en dan zorg ik dat ik de locatie kies :D

Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen, tips en als jullie vragen hebben aan mij hoor ik dat ook graag.

Groetjes,
Suusje

Login of registreer om te reageren
13-08-2016 om 19:45 uur

Nou, je maakt me nieuwsgierig! Eerste dates gaan meestal goed....... en die daarna dan? :))

Login of registreer om te reageren
13-08-2016 om 19:51 uur

Nou ja ze gaan niet allemaal goed natuurlijk ;)
Als er een tweede date volgt dan moet ik altijd maar hopen dat we niets geks gaan doen. Ik ben er nog altijd niet uit wat het beste moment is te vertellen dat ik astma heb, ik vind dat erg moeilijk. En het is wel eens voorgekomen dat een tweede date stappen werd, wat met mijn astma niet bepaald grappig is. Hij werd boos dat ik zo vroeg naar huis wilde. Dus tweede dates zijn nogal afhankelijk van de activiteit.

Login of registreer om te reageren
13-08-2016 om 19:54 uur

Je bent daar toch ook zelf bij? Misschien iets voorstellen wat je wel leuk vindt en goed doet?

Login of registreer om te reageren
13-08-2016 om 19:57 uur

Zeker, maar als jij de activiteit voor de eerste date al min of meer bepaald hebt. Hoe zorg jij dan zonder dat je "bazig" over komt dat je ook de tweede date activiteit bepaald? Ik vind dat moeilijk, omdat ik het ook niet wil laten overkomen alsof ik heel bazig ben en altijd alles moet bepalen. Wat ik ook niet wil, het komt bijvoorbeeld ook wel eens voor dat de activiteit nog een verrassing is. Dus als je tips hebt, hoor ik ze graag.

Login of registreer om te reageren
13-08-2016 om 20:09 uur

Gewoon gelijk zeggen weet je samen gelijk waar je aan toe bent...

Login of registreer om te reageren
13-08-2016 om 20:11 uur

Ik kan overigens geen ervaringen delen want ik date niet ( geen reden toe ) ;)

Login of registreer om te reageren
13-08-2016 om 20:13 uur
Reactie op Stefanie

Gewoon gelijk zeggen weet je samen gelijk waar je aan toe bent...

Reactie op Stefanie

Ik kan overigens geen ervaringen delen want ik date niet ( geen reden toe ) ;)

Ik maak hieruit op dat jij een relatie hebt? Heb jij het toen meteen gezegd? Hoe werd daarop gereageerd, ik ben heel bang dat hij dan meteen afknapt omdat ik niet "gaaf" ben maar een beetje anders.

Login of registreer om te reageren
14-08-2016 om 06:20 uur

De dingen die ik heb zeg maar, die had ik toen nog niet. Maar als ik wel zou daten, dan zou ik het gewoon gelijk zeggen, dan heb je achteraf ook geen gedoe of zoiets als dat wist ik niet, had je wel eens mogen zeggen enzovoort. Hoe moeilijker en ingewikkelder je er over doet, hoe enger het voor een ander lijkt. Als jij er luchtig over doet dat het nou eenmaal bij je hoort, is het voor een ander ook luchtiger.

Login of registreer om te reageren
14-08-2016 om 06:22 uur

Niemand is "gaaf" en iedereen is een beetje anders. Dikke buik, darmproblemen, chronische aambeien, een bril... als je komende partner wegloopt om astma dan denk ik dat je blij mag zijn en bij jezelf moet denken oke da's niet mijn type. Want als ze nu al weglopen, laat staan in slechtere tijden. Hoe oud ben je?

Login of registreer om te reageren
14-08-2016 om 08:01 uur

Haha, ik date gewoon niet.... ook geen gedoe :-)

Login of registreer om te reageren