Dekkerswald

19-07-2016 om 13:17 uur

Hoi, vandaag mijn eerste assessment dag gehad (onderzoeksdag). Ik was veel te vroeg, maar werd gelijk geholpen. Eerst de uitleg over de movemonitor die ik een week moet dragen. Hierop kan men zien hoeveel je beweegt en rust. Daarna wat invullijsten ingevuld op de computer, je geeft hierop aan hoe jij de dingen ervaart (er zijn dus geen goede of foute antwoorden). Toen een kopje thee en een broodje gegeten, beetje uitrusten voor de longfunctietest. Longfuntiestest is zeer uitgebreid. Kreeg tussendoor een pufje en moest daarna 40 minuten wachten, in die 40 minuten de spierkrachtmeting gedaan en een hartfimpje laten maken. Gelukkig hadden de heren van de fietstest gelijk tijd voor mij, dus ik kon lekker door. Kreeg een plaatstelijke verdoving om een plastic slangetje in een bloedvat in te brengen. Via dat slangetje word er bloed afgetapt onder het fietsten om o.a. het zuurstofgehalte te bepalen. Je krijgt een masker op, wat plakkertjes op je lichaam daarna kan je gaan fietsen.....best wel pittig hoor! Wordt iedere minuut zwaarder. Nu op naar 1 augustus, mijn 2de assessment dag (gespreksdag). Ik zal jullie laten weten hoe dat is gegaan. Nu lekker even chillen

Login of registreer om te reageren
19-07-2016 om 19:21 uur

Heel veel succes @renaatje. Ik ben inmiddels bijna een maand na de revalidatie op Dekkerswald en heb er veel aan gehad!

Login of registreer om te reageren
20-07-2016 om 05:33 uur

Hoi spinnetje, bedankt voor je reactie. Hoelang heb je moeten wachten na de assessment dagen voordat je aan de revalidatie kon beginnen? Men zegt dat het snel gaat na de assessment dagen, maar wat is snel?

Login of registreer om te reageren
27-07-2016 om 10:07 uur

Veel Succes!!
Maandag ben ik aan de beurt voor de revalidatie.
Ik vind het allemaal erg spannend!!

@renaatje bij mij zit er ongeveer een maand tussen.

Login of registreer om te reageren
29-07-2016 om 19:47 uur

Hoi Lisje, zeker spannend. Heel veel succes met de revalidatie! Ik vind een maand tussen de assessment dagen en de revalidatie toch best nog wel lang, maar ja...ik moet gewoon geduld hebben.

Login of registreer om te reageren
31-07-2016 om 10:07 uur

Heel veel succes met de revalidatie

Login of registreer om te reageren
04-09-2016 om 07:43 uur

Dank jullie wel, ik ben inmiddels op de helft.
En ik heb er enorm veel aan.
Ik heb nog geen dag spijt.

Login of registreer om te reageren