[SC] waarin de verwarmingsinstallatie soms op hol slaat

29-06-2016 om 12:51 uur Gesloten

En hier gaan we maar gezellig verder keuvelen.

De reacties zijn gesloten.
10-07-2016 om 17:21 uur

Lieve Trijnko, ik heb helaas geen tijd om tv te kijken :'(

Eigenlijk hebben we weer de stand by modus nodig gehad :(

10-07-2016 om 17:23 uur

@Trijnko: Geen slecht plan denk ik.
Nee, ik heb er niets van gevolgd, ik wist zelfs niet eens dat er iets met een atletiekgebeuren aan de gang was :p Ik heb sinds vrijdag al nauwelijks iets van de tv gezien zelfs.

10-07-2016 om 17:26 uur

Ik heb de was ook nog gedaan bedenk ik me net.

10-07-2016 om 17:29 uur
Reactie op Suusje

Ik heb de was ook nog gedaan bedenk ik me net.

Dan ben je nog behoorlijk druk geweest ook.

Ik heb ook nog een wasje aangezet, opgehangen en weer in de mand gestopt en opgevouwen.
(Voor zover wat er overbleef nadat ik er dingen tussenuit gehaald heb om direct te gebruiken.. Oh, schone pyjama, aantrekken vanavond, sokken.. Oh, morgen toch nodig ;) ).

10-07-2016 om 17:32 uur

En huiswerk gemaakt natuurlijk ;) maar dat is relatief rustig.

Haha, ja zo kun je ook de was doen, is wel slim.

Moderator
10-07-2016 om 17:33 uur
Reactie op Waterlelie

@Trijnko: Geen slecht plan denk ik.
Nee, ik heb er niets van gevolgd, ik wist zelfs niet eens dat er iets met een atletiekgebeuren aan de gang was :p Ik heb sinds vrijdag al nauwelijks iets van de tv gezien zelfs.

Dames Nederland heeft een aantal gouden medailles gehaald. En dat missen jullie?

10-07-2016 om 17:34 uur
Reactie op Suusje

En huiswerk gemaakt natuurlijk ;) maar dat is relatief rustig.

Haha, ja zo kun je ook de was doen, is wel slim.

Dat moet ook gebeuren.

Haha, ja, zo doe ik het wel vaker. Ook als ik zie dat er droge was aan de lijn hangt, maar ik even niet in de gelegenheid ben om het op te vouwen, pak ik er wel eens een paar sokken of zo vanaf. Scheelt weer wat werk. Ik ga niet iets keurig opvouwen als ik het dezelfde of volgende dag nodig heb :p

10-07-2016 om 17:35 uur
Reactie op trijnko
Reactie op Waterlelie
@Trijnko: Geen slecht plan denk ik.
Nee, ik heb er niets van gevolgd, ik wist zelfs niet eens dat er iets met een atletiekgebeuren aan de gang was :p Ik heb sinds vrijdag al nauwelijks iets van de tv gezien zelfs.

Dames Nederland heeft een aantal gouden medailles gehaald. En dat missen jullie?

Ehhh, ja? Blijkbaar wel ;)

10-07-2016 om 17:36 uur

Ik wist wel dat ze wat gewonnen hadden.

10-07-2016 om 17:38 uur
Reactie op Suusje

Ik wist wel dat ze wat gewonnen hadden.

Ik wist toevallig helemaal niets.. Maar ik heb ook onder een steen geleefd dit weekend. Heb niet of nauwelijks nieuws gevolgd :\">