School en stage(werk) is best zwaar

28-06-2016 om 08:43 uur

Sinds dat geboren ben heb ik al cara dit omgezet in copd /astma. Ik heb vocht en schimmel en huiststofmijt allergie erbij. De laatste maanden heb ik erg last van me lichaam. Weinig energie en wat benauwder als normaal en nergens zijn. Loop stage en 1 dag school in de week en daarnaast nog schoolwerk en huishoudelijke taken. Er is weinig begrip van mensen maar wordt er zelf heel onzeker van. Nu ben weer thuis omdat me niet goed voelde lijkt alsof ik een bal in me keel heb en erg aan hoesten.. Wordt onzeker over mezelf en over me toekomst.. Kan ik ooit wel normaal werken want dan heb ik niet meer doe school dingen dus als dan vrij ben dan ben ik vrij maargoed.. Zit er beetje doorheen.

Login of registreer om te reageren
29-06-2016 om 08:18 uur

Hoi Samantha,

Wat je schrijft is heel herkenbaar voor mij. Ben je al naar de huisarts geweest om te bespreken dat het minder goed gaat de laatste maanden? Misschien is er nog iets aan te verbeteren.
Verder denk ik dat het verstandig is om met een studiebegeleider/mentor te gaan praten als je dat nog niet gedaan hebt. Vaak kan de school best iets betekenen voor studenten die gezondheidsproblemen hebben. Je moet alleen wel zelf aangeven dat het niet zo goed gaat en om hulp vragen.

Login of registreer om te reageren