Hoelang na doorverwijzing?

18-04-2016 om 14:26 uur

Hoi,

Voor een maand terug heeft mijn la een verwijsbrief gestuurd naar het revalidatiecentrum met voorkeur Davos, anders Heideheuvel.

Nu vroeg ik mij af hoelang het gemiddeld duurt voor ik bericht krijg voor de intake? En na de intake als daar een indicatie voor revalidatie uitkomt, hoelang duurt het dan gemiddeld voor de revalidatie begint? Iemand hier ervaring mee die mij antwoord kan geven.

Hoor het graag!
Met vriendelijke groet,
Sandra

Login of registreer om te reageren
18-04-2016 om 14:46 uur

Hoi Sandra, lijkt me toch dat je al wat gehoord zou moeten hebben. Mijn longarts heeft me vorige week doorverwezen en verwacht dat ik er in vier weken zit. De eerste anderhalve tot twee weken hoor je niks maar dan gaat het snel. Misschien even naar het ziekenhuis bellen of alles de deur uit is.

Login of registreer om te reageren
18-04-2016 om 18:51 uur

Ben het met Emma eens hoor! Zou even bellen... Denk dat t ms ergens vertraging heeft opgelopen. Je kunt Heideheuvel bellen en vragen of je aanvraag is aangekomen, dan weet je het snel genoeg!
Succes!!

Login of registreer om te reageren
18-04-2016 om 20:54 uur

Bedankt voor jullie reactie! La gebeld en brief is 4april verzonden. Dus ik wacht deze week nog even af, anders bel ik heideheuvel inderdaad

Login of registreer om te reageren
22-04-2016 om 17:06 uur

Hoi Sandra, heb jij nog wat gehoord deze week?

Login of registreer om te reageren
03-07-2016 om 01:55 uur
Reactie op Emma25

Hoi Sandra, heb jij nog wat gehoord deze week?

Hoi Emma,

Ik zie je berichtje nu pas. Het duurde nog even maar ik ben uiteindelijk vorige week zondag opgenomen!

Login of registreer om te reageren