Opname Heideheuvel

26-03-2016 om 11:02 uur

Hallo allemaal,

Ik heb de observatie net achter de rug en heb al een telefoontje gekregen dat ze me willen opnemen. Nu ben ik eigenlijk nog op de goedkeuring van de machtiging ah wachten. Na verwachting kan t nog een kleine maand duren voordat ik echt word opgenomen op de Eik.

Zijn er mensen die me kunnen vertellen wat me te wachten staat en hoe de woon-/slaapkamers en zo eruit zien. En misschien hebben jullie nog belangrijke tips voor mij.

Groetjes, Elrisak

Login of registreer om te reageren
27-03-2016 om 14:43 uur

ik ben net opgenomen en zit in de Hoogt dus hoe de slaapkamers er op de eik eruit zien weet ik niet maar laat het over je heen komen ze zijn daar allemaal even aardig

Login of registreer om te reageren
29-03-2016 om 15:54 uur

Ik ben in 2014 3 maanden in de Eik geweest, en het is mij erg meegevallen! Ik heb er heel veel baat bij gehad! Je krijgt daar een eigen kamer, en ook de behandelaars die je in de observatieweek gezien hebt, worden meestal je eigen behandelaars. Helemaal vreemd is het dus niet! Verder krijg je elke week een rooster, waarop je programma staat. Je zulk zien dat de weken van lief en ook van leed voorbij vliegen! Heel veel succes!!

Login of registreer om te reageren