Astma en thuiszorg

13-01-2016 om 17:13 uur

Hai! Mag een werkgever een astmapatient naar een client sturen die rookt? Aangegeven bij sollicitatuegesprek en daarna nog drie keer..maar wordt niet geluisterd..werk er sinds een maand. Werk opgeven? Heb redelijke tot zware astma

Login of registreer om te reageren
20-01-2016 om 18:08 uur

Hoi allemaal, dank voor jullie reacties! Lief! Ik zit nu helaas ziek thuis door geïrriteerde longen, heb pijn en benauwd en moe.. Ik moet idd een bedrijfsarts inschakelen..Maar heb ook idd recht op n veilige en schone werkomgeving..ook dus bij een client. De werkgever moet rekening houden met mij..das beloofd bij sollicigesprek. Maar wordt dus Niet gedaan..met gevolg dat ik nu ziek ben.. Vervolg komt ..

Login of registreer om te reageren
20-01-2016 om 06:16 uur

Hoi allemaal, gisteren alweer bij een rokende client (thuiszorg) moeten werken, dus nu weer ziek..benauwd, moe en hoesten..Ik ben geadviseerd om naar arboarts te gaan, maar waar vind ik die en hoe pak ik dit aan? Heb t eigenlijk wel gehad met werkgever.. :(

Login of registreer om te reageren
21-01-2016 om 15:38 uur

Pufje66, ik heb je topic uit feedback even aan dit topic vastgeplakt voor de overzichtelijkheid. Vervelend dat je ziek thuis zit nu door je werk, veel beterschap!

Login of registreer om te reageren
20-03-2018 om 14:52 uur

Hoi
Zeer vervelend ik loop ook al een tijdje tegen dit soort dingen aan. Vreemd genoeg passen zieke mensen zich aan vreemd genoeg hebben gezonde mensen schijt aan je. Probeer altijd uit te leggen waarom roken niet goed is alleen bij terminale denk ik laat lekker gaan. Dat hoort ook bij je werk mensen voorlichten ook over parfum en luchtverfrissers mensen hebben geen idee. Maar als je het leuk vind het werk en het doet je goed niet opgeven sjaaltje dragen neus ademen veel zuchten. Pas wel op voor pest gedrag managers zijn daarin onbewust getraind.

Login of registreer om te reageren