werken in de bouw en schilderwerk met gold4 nano

18-04-2015 om 16:42 uur

hallo ik heb de diagnose gold 4 nano  en mijn werk bestaat voornamelijk uit verbouwingen en schilderwerk.
ik heb al een tijd last maar net als zovelen  denkent het gaat wel over. volgends de longarts zit ik maar 10% verwijderd van de zuurstof. mijn baas wilt stoppen met de werkzaamheden ivm zijn leeftijd en nu is mijn vraag:
a. deze uitslag melden bij werkgever? en dan naar arbodienst? stof verf enz is funest lijkt me
b. kom ik in aanmerking voor de wia?
c. door de aandoening ben ik ook erg veel afgevallen krijgen mensen ook evt bijvoeding?
d. kan de longverpleegkundige me hier meer over zeggen?

Login of registreer om te reageren
18-04-2015 om 17:29 uur

Hoi ik zou zeker open kaart spelen want het komt toch uit zeker als je werkgever wil stoppen. Ga eens met de longverpleegkundige praten zij weet ook altijd veel van bijkomende problemen. Ken zelf bij COPD het aanhangsel nano niet wat betekent dit!
Blije dag Daysy

Login of registreer om te reageren
29-04-2015 om 08:24 uur

bedankt, heb de vraag voorgelegd, maar weinig antwoord gekregen, toen ik thuis het boekje alles over copd las en de oorzaken bekeek ( 7) heb ik er 5 van  waaronder mijn werk........... >:( vraag het dan maar weer aan de longarts

Login of registreer om te reageren
12-01-2016 om 22:42 uur

je moet je gewoon ziek melden per direct. ik werkte zelf in de zorg en heb ook gold 4 . maar loop nu een jaar in de ziektewet en krijg in mei een keuring .je komt zeker in aanmerking voor een WIA kan niet anders

Login of registreer om te reageren