Stardust stopt als administrator van het forum

11-12-2015 om 18:50 uur Gesloten

Helaas heeft Marc (Stardust) aangegeven het forum niet langer te kunnen combineren met zijn werk en andere verplichtingen. Na aanwezigheid van een kleine 10 jaar willen wij Marc enorm bedanken voor zijn inzet om het forum te maken tot wat het nu geworden is.
We durven hardop te zeggen dat hij het met trots los kan laten en we hopen uiteraard wel dat we Marc nog vaak online gaan zien op het forum al is het dan als "gewone gebruiker".

We wensen Marc heel veel plezier met zijn nieuwe baan en nogmaals enorm bedankt voor alles!

De reacties zijn gesloten.
23-12-2015 om 09:41 uur

Stardust jammer dat je stopt , veel succes met je loopbaan.

23-12-2015 om 11:39 uur

Dank allen :)

@Edelweiss, nee, daar ben ik al een tijdje weg (gelukkig).

24-12-2015 om 15:08 uur

Hi Stardust, heel erg bedankt voor je werk en inzet de afgelopen jaren. Wens je heel veel succes met verdere loopbaan!

29-12-2015 om 18:49 uur

Stardust (Marc) je inzet zal zeker gemist worden en is niet makkelijk te vervangen, bedankt voor alle inzet en het vele werk dat je de afgelopen tien jaar gedaan hebt voor het forum en voor sommigen persoonlijk.

Wens je heel veel succes met je loopbaan.

29-12-2015 om 22:18 uur

stardust bedankt voor alles en succes met je verdere loopbaan

29-12-2015 om 22:21 uur

Al ben ik al jaren geleden vertrokken van het Longforum, ik wil hier toch graag even eenmalig een berichtje plaatsen.
Marc: heel hartelijk dank voor alles dat je voor het Longforum gedaan hebt! Dankzij jouw inzet is het Astmaforum zeker uitgegroeid tot het Longforum zoals het nu is en veel mensen tot steun is.
In de tijd dat ik nog columns schreef voor het Astmaforum/Longforum, heb ik veel aan je gehad. Altijd was er de mogelijkheid om te bespreken of een bepaald stuk wel of niet geschreven danwel geplaatst mocht worden. Je gaf daarin gelukkig altijd veel vrijheid, wat ik enorm waardeerde.
Verder was het prettig dat je direct actie ondernam als er dingen op het Longforum gebeurden die niet door de beugel konden.
Alle ontwikkelingen die er mede dankzij jou plaatsvonden qua forum/boards e.d. waren prettig en zeker een aanwinst.
Tot slot ook dank voor de vele jaren privé-contact die er uit dit forum voort zijn gekomen. We blijven elkaar spreken en gaan vast nog weer eens een dagje fotograferen.
Ookal is het voor het Longforum jammer dat er iemand met zoveel kennis, ervaring en inzet vertrekt, ik begrijp je besluit volledig. Veel succes met je werk en alle goeds en geluk gewenst in je privé-leven.

Groetjes Mir