opnieuw een revalidatie traject

20-05-2015 om 21:23 uur

Ik heb vandaag contact gehad met mijn longverpleegkundige en zij had weer overlegd met mijn la.
En zijn tot een conclusie gekomen om weer te gaan revalideren.
Dit keer in Zierikzee in het ziekenhuis.
Het moet nog eerst goed gekeurd worden door de zorgverzekeraar omdat ik vorig jaar januari ook nog heb
gerevalideerd in Goes.
spannend weer....

Login of registreer om te reageren
21-05-2015 om 03:53 uur

Dat is inderdaad weer een spannend en inspannend traject, heel veel succes en sterkte.

Login of registreer om te reageren
21-05-2015 om 07:17 uur

Heel veel succes Wendy,ik ga maandag mijn 3de traject in,dit keer in Davos.

gr patrick

Login of registreer om te reageren
21-05-2015 om 09:04 uur

Goede reis Patrick 260
Een hele goede reis en een goede revalidatie, ik hoop dat de sneeuw nu een keer op is het had de afgelopen dagen weer gesneeuwd.
Blije dag Daysy

Login of registreer om te reageren
21-05-2015 om 09:11 uur

@Patrick 260 jij ook heel veel succes en davos en alvast een goede reis maandag :-bd

Login of registreer om te reageren
26-05-2015 om 20:49 uur

ik kreeg vandaag telefoon en ik mag volgende week vrijdag op gesprek komen in het revalidatiecentrum

Login of registreer om te reageren
26-05-2015 om 20:51 uur

Succes Wendy!
Betekent dat dan ook dat de revalidatie binnenkort gaat beginnen?

Login of registreer om te reageren
26-05-2015 om 20:57 uur

dat hoor ik dan waarschijnlijk volgende week na het intakegesprek,

Login of registreer om te reageren
26-05-2015 om 20:58 uur

Succes!

Ps: Ik weet niet of het nog kan, en of je er überhaupt nog de energie hebt om er evt over na te denken. Maar was het misschien een idee geweest om nu echt naar een astmacentrum als Heideheuvel te gaan ipv een revalidatie in een ziekenhuis? Bij Heideheuvel heb je net iets meer... Ik begrijp dat het dan wel wat langer reizen is, aan de andere kant hoeft dat alleen op maandagochtend en vrijdagmiddag.
Je hoeft hier niets mee hoor, maar ik wilde je het idee toch meegeven..
In ieder geval succes met alles!! :-bd

Login of registreer om te reageren
26-05-2015 om 21:11 uur

@Evi_ bedankt voor de tip.
Ik zal het eens aan mijn longverpleegkundigen/longarts vragen.

Login of registreer om te reageren
27-05-2015 om 09:43 uur

Succes Wendy!
Ben het ook wel eens met Evi, denk dat dat best goed is om te overwegen. Je pikt bij een klinische reva meer op dan een poliklinische, omdat die laatste vooral op conditietraining gericht is (volgens mij) en minder op álle aspecten van ziek-zijn. En k denk dat je op dat gebied ook best wat hulp kunt gebruiken! Bespreek het idd maar met je longvpk of la!
In ieder geval succes voor het komende traject!! Hopelijk heb je er echt wat aan en knap je weer op!

Login of registreer om te reageren