Dochter naar Davos

20-04-2015 om 21:48 uur

Hallo,
Ik ben moeder van een dochter van 21. Zij heeft vorig jaar bronchiale thermoplastiek ondergaan in het AMC. In januari heeft ze 3 weken in het ziekenhuis gelegen, maart 1,5 week en nu ligt ze er ook weer.
Vandaag hebben we een gesprek met haar longarts gehad en hij heeft voorgesteld dat ze naar Davos gaat omdat haar longen erg achteruit gaan en prednison bijna niets meer doet. Mijn dochter ziet er erg tegenop om zolang weg te gaan. Kunnen jullie misschien vertellen wat zij kan verwachten van behandelingen daar. Verder wil ze ook graag weten of je bezoek mag ontvangen. Ik weet dat je veel op internet kan vinden maar graag willen wij het weten van mensen die daar ook zijn geweest.
Alvast bedankt voor jullie reactie,
Groeten , Joke

Login of registreer om te reageren
20-04-2015 om 22:52 uur

Hallo Joke,

Bezoek is zeker toegestaan.
Ik ben er 4 jaar terug geweest en er is nu wederom een aanvraag gedaan.
Eh wat je dochter kan verwachten ligt aan het behandelplan. Maar het is een revalidatie van ongeveer 12 weken.
Eh het is misschien makkelijker als je gerichte vragen stelt.

Groetjes Rachel

Login of registreer om te reageren
21-04-2015 om 11:49 uur

Heftig Joke, ik kan me indenken dat je je zorgen maakt over je dochter. Denk dat het een heel goed voorstel van haar longarts is. In Davos is er voor de meeste patiƫnten wel mogelijkheid om op te knappen. Ik hoop voor je dochter ook!
Er kan zeker bezoek ontvangen worden en zoals Rachel al schreef is de behandeling 12 weken. t Is intensief, want t is ver van huis, maar t is wel heel waardevol. Spreek uit ervaring.
Sterkte en beterschap voor haar nu, hopelijk mag ze gauw weer naar huis!

Login of registreer om te reageren