Longforum 2.0

22-10-2014 om 21:53 uur

Het Longforum bestaat bijna 10 jaar. We hebben van die 10 jaar in ieder geval 8 jaar gebruik gemaakt van de huidige software. Ondanks de regelmatige software-updates zijn we nu op het punt gekomen dat er veel aan de software gebeuren moet.

Daarom hebben wij als crew en Longfonds gekeken is wat er beter is, doorgaan met de huidige software en die dus updaten of kiezen voor nieuwe software. Het is nieuwe software geworden.

Met deze nieuwe software hopen we een paar mooie verbeteringen te kunnen maken op het forum. Deze verbeteringen gaan er voor zorgen dat het forum makkelijker te gebruiken gaat zijn voor jullie als leden.

In dit topic zullen we de komende tijd updates geven over hoe het gaat met de nieuwe software, welke het geworden is, en andere informatie.

Login of registreer om te reageren
25-01-2015 om 18:22 uur

Prima. Anders hoor ik het graag tijdig zodat ik eventueel nog dingen op kan slaan.

Login of registreer om te reageren
25-01-2015 om 18:46 uur

Zo te horen zijn jullie er maar druk mee. Bedankt, fijn dat jullie zo je best doen om het allemaal zo optimaal te laten verlopen. En ons ook nog eens op de hoogte te houden ervan! ^O^

Login of registreer om te reageren
Moderator
23-02-2015 om 10:02 uur

Ondertussen heeft de crew weer een bijeenkomst gehad over het nieuwe forum.
We hebben daarbij gekeken naar wat mogelijkheden zijn, en welke dingen op het nieuwe forum nog aandacht nodig hebben

Over een aantal weken hebben we weer een bijeenkomst en dan gaat hopelijk het nieuwe Longforum functioneren.

Login of registreer om te reageren
26-02-2015 om 16:33 uur

Vanmiddag is het testboard Alternatieve Geneeswijzen geopend. Het board is te vinden in het subforum Longen algemeen.
Alle recente topics over alternatieve geneeswijzen zijn naar het nieuwe board verplaatst.

Het board Alternatieve Geneeswijzen is een testboard. Of het wordt meegenomen naar het nieuwe Longforum is afhankelijk van hoeveel interesse er is en of de richtlijnen worden nageleefd. Lees voordat je in Alternatieve Geneeswijzen gaat posten dus even de regels door.

Login of registreer om te reageren
26-02-2015 om 22:32 uur

Fijn (en ben dankbaar) voor al het werk wat jullie erin steken! ^O^
Succes met al jullie werk! Mochten non-crew leden nog iets voor jullie kunnen betekenen, dan stuur me maar een pb'tje. Indien nodig, help ik graag.

Login of registreer om te reageren
26-02-2015 om 22:36 uur

Fijn dat er nu topics gemaakt kunnen worden binnen alternatieve geneeswijzen! Dat maakt de boel een stuk overzichtelijker en ik denk voor veel mensen ook handig om bep. dingen terug te zoeken.
Wel jammer dat er al veel waardevolle tips en ervaringen door elkaar staan in het 'algemene' topic over alternatieve geneeswijzen. Maar ik begrijp goed, dat het voor jullie geen doen is om dat uit te zoeken en samen te bundelen in een topic over die bepaalde geneeswijze.

Zelf ik heb een bep. alternatieve geneeswijze al gevonden, die me ontzettend goed helpt en ik heb er zelf ook niet veel vragen meer over. Maar mochten mensen er vragen over hebben dan hoop ik dat ze daar een topic voor openen en dan help ik graag waar mogelijk.

Login of registreer om te reageren
06-04-2015 om 16:15 uur

Op 11 en 12 Mei zal het forum offline zijn voor de migratie naar de nieuwe software. We hebben deze tijd nodig om de inhoud van het huidige forum te kopiƫren naar het nieuwe en daarna alle instelling nogmaals te controleren. We proberen de offline tijd zo kort mogelijk te houden.

Login of registreer om te reageren