Onderzoek: gezondheidsklachten door fijn stof

02-02-2015 om 11:34 uur

Hallo iedereen,

Mijn naam is Fabian Zeijler. Op dit moment ben ik aan het afstuderen aan de Design Academy Eindhoven omtrent fijn stof en luchtkwaliteit binnen huis. Hierbij wil ik u vriendelijk vragen om mijn online enquête in te vullen i.v.m. mijn onderzoek naar fijn stof en gezondheidsklachten die mensen (met longproblemen) ervaren.

Door middel van het invullen van deze vragenlijst kunt u mij enorm helpen. Hierdoor krijg ik een beter beeld over fijn stof in relatie met mensen met longproblemen en kan ik dit meenemen in het vervolg van dit onderzoek. Het doel is om twee producten te ontwerpen. Eén over het bewust zijn van fijn stof en één die fijnstof in de slaapkamer vermindert, waardoor de gezondheidsklachten zullen verminderen.

Het zou fantastisch zijn als u de vragenlijst wilt invullen! Mochten er vragen zijn dan kunt u mij altijd benaderen.

Groet,

Fabian Zeijler

Login of registreer om te reageren
02-02-2015 om 17:27 uur

Bedoel je bij vraag 1 een binnen of een buitendeur? En ik heb altijd het rooster open maar het raam op een kier alleen als het niet te koud is buiten. Weet niet goed wat ik dan moet antwoorden? Versta je onder (rol)gordijnen ook luxaflex?

Login of registreer om te reageren
02-02-2015 om 19:43 uur
Reactie op Daantje

Bedoel je bij vraag 1 een binnen of een buitendeur? En ik heb altijd het rooster open maar het raam op een kier alleen als het niet te koud is buiten. Weet niet goed wat ik dan moet antwoorden? Versta je onder (rol)gordijnen ook luxaflex?

Hallo Daantje,

Bij vraag 1 bedoel ik een binnendeur. Dus de deur van de slaapkamer naar de hal bijvoorbeeld. Mocht je verse lucht naar binnen halen via het ventilatierooster dan kun je hier 'Ja, ik zet altijd een raam open (op een kier).' Het gaat er om of je verse lucht binnen haalt ja of nee.
Mocht je geen (rol)gordijnen hebben, dan kun je het antwoord baseren op de luxaflex die aanwezig zijn!

Bedankt alvast voor het invullen :)

Login of registreer om te reageren
02-02-2015 om 20:00 uur

[quote author=Fabian Zeijler link=topic=12938338.msg493534#msg493534 date=1422902611]
Hallo Daantje,

Bij vraag 1 bedoel ik een binnendeur. Dus de deur van de slaapkamer naar de hal bijvoorbeeld. Mocht je verse lucht naar binnen halen via het ventilatierooster dan kun je hier 'Ja, ik zet altijd een raam open (op een kier).' Het gaat er om of je verse lucht binnen haalt ja of nee.
Mocht je geen (rol)gordijnen hebben, dan kun je het antwoord baseren op de luxaflex die aanwezig zijn!

Bedankt alvast voor het invullen :)
[/quote]Bedankt voor je toelichting. Heb hem nu voor je ingevuld.

Login of registreer om te reageren
02-02-2015 om 19:48 uur

Ik heb hem ook ingevuld Fabian.

Bedankt nog voor je toelichting, dan had ik het goed begrepen. Ik had idd maar gegokt dat een ventilatierooster ipv raam open ook goed zou zijn. :) Voor mij geldt iig ook het rooster ipv het raam.

Succes met je onderzoek!

Login of registreer om te reageren
02-02-2015 om 23:20 uur

Hoi fabian heb je vragenlijst ook ingevuld ik hoop dat je er iets mee kunt en hoeveel respons heb je nodig voor het onderzoek. Groet Daysy

Login of registreer om te reageren
03-02-2015 om 11:18 uur
Reactie op daysy

Hoi fabian heb je vragenlijst ook ingevuld ik hoop dat je er iets mee kunt en hoeveel respons heb je nodig voor het onderzoek. Groet Daysy

Heel erg bedankt! Ik kan hier zeker iets mee. Op dit moment heb ik 21 reacties binnen. Ik wil een zo goed mogelijk beeld vangen van hoe men hier over denkt en dus het liefst zo veel mogelijk natuurlijk ;) Ik ga voor een mooi streefgetal van 100 ingevulde enquêtes :) Aangezien ik dan al een redelijk globaal inzicht zal hebben.
Groet!

Login of registreer om te reageren