Wij zijn op zoek naar mensen met sulfietovergevoeligheid.

01-12-2012 om 16:18 uur Gesloten

Hallo,

Wij zijn twee studenten van de opleiding voeding & diëtetiek. Voor onze afstudeerscriptie doen wij, in samenwerking met het AllergiePlatform, onderzoek naar sulfietovergevoeligheid. Dit zal uiteindelijk moeten leiden naar een E-book over sulfietovergevoeligheid en een voedingsmiddelenlijst die behulpzaam zou kunnen zijn voor mensen met sulfietovergevoeligheid en andere geïnteresseerden.

Wij zijn op zoek naar mensen die door een arts of diëtist gediagnosticeerd zijn met sulfietovergevoeligheid en die hun ervaringen met ons willen delen. Graag zouden wij met mensen in contact komen die wij mogen interviewen. Dit zal maximaal 1 uur tijd in beslag nemen.

Tot 1 februari kunt u voor meer informatie of aanmelden terecht bij:
Nora & Natalia
sulfietonderzoek@hotmail.com

Hartelijk dank.

De reacties zijn gesloten.
01-12-2012 om 21:53 uur

Een collega van mij heeft een allergie voor sulfiet. Als ik eraan denk zal ik haar hier eens op wijzen.

02-12-2012 om 16:08 uur

Dat zou heel erg fijn zijn Daantje. Hartelijk dank alvast!

31-12-2014 om 15:42 uur

Ik denk dat velen hier wel eens of regelmatig bronchitis hebben gehad en er misschien ook best mensen zijn die hier iets voor het astmafonds voor willen betekenen. Maar kun je hier misschien iest meer over vertellen? Wat jullie ongeveer willen weten, wat je moet doen en waar/welke info ervan wordt gebruikt?

Groetjes Evi

31-12-2014 om 15:58 uur

Nou geef mij maar geen wijn of mosselen .. Dan zwel ik echt wel op.. Mijn zoon krijgt een giga hartslag, die  is al 2 keer op de hartbewaking beland...