aanvraag Davos Door longarts gedaan

10-12-2014 om 17:27 uur

Hallo,

Ben in afwachting van wat er gaat komen. Mijn longarts heeft aangegeven dat zijn verwijzing voor mij om te gaan revalideren in Davos de deur uit is. Dit is al ruim een maand en alweer een stootkuur geleden...... dus vorige week maandag gebeld Nu had ik na een week volgens de arts wel iets moeten horen maar niets..

Vind het heel spannend en heb het lang voor me uit geschoven maar besef wel dat er iets moet gebeuren de excercabaties volgen elkaar te snel op eigenlijk ben ik  aan het kwakkelen van kuur naar kuur met  standaard onderhoud pred 12.5 mg

Ik heb de diagnose ernstig instabiel astma en heb alle mogelijke medicatie zoals Xolair montelukast singulair spiriva noem het maar op wel gehad. Op dit momen dus weer pred stootkuurje van 10 dagen achter de rug en in de afbouw weer naar 12.5..naast foradyl alvesco en alle andere bekende middelen tegen de middelen.....
En nu.....? Dankzij de pred gaat het wel denk ik dan, tot ik iets ga doen zoals fysio bewegen dan ben ik daarna zooooooo moe en omdat ik zo al 3,5 jaar tob soms ook moedeloos.

Morgen maar weer even  bellen waarom ik nog niets heb gehoord ben toe aan rust in mijn lijf en vooral frisse lucht! Als ik iets hoor deel ik het.

Aleid

Login of registreer om te reageren
29-12-2014 om 19:44 uur
Reactie op chantal1

afgelopen opname had ik voor de hele groep incl begeleiding boerenkool met worst gemaakt, 1 groot feest

Geweldig! Ja, stamppotten kennen ze er niet :( Leuk dat je dat hebt gedaan! En grappig dat je zoon dát op Kerst wilde eten! Hoe heerlijk genieten van de 'gewone' dingen!!
Sterkte de komende week! 'fijn' dat het nu gaat opschieten, t wordt hoog tijd!
Liefs

Login of registreer om te reageren
29-12-2014 om 23:12 uur

@Chantal, ik sluit me graag aan bij Edelweiss veel sterkte komende week! ^O^

Login of registreer om te reageren
31-12-2014 om 17:04 uur

Chantal wat fijn dat jullie zulke goede en rustige dagen hebben gehad en nu schiet het op hè. Heb je weer plannen om in Davos boerenkool te gaan koken ;)? Wat zonde dat we dat daar niet krijgen; ik ben ook wel heel benieuwd naar hoe het eten daar zal zijn. Vanavond eten wij in ieder geval boerenkool haha.
Aleid ik zie je in Davos:)!

Login of registreer om te reageren
31-12-2014 om 19:25 uur

Boerenkool en Oliebollen dat wordt een "gewichtig" begin hoor dames! Maar ik het snap het helemaal ik eet het de komende dagen nog wel een keer denk ik. Ond ertussen wens ik iedereen een zinvol en positief maar vooral gezond en zorgenloos 2015!!!!!

Login of registreer om te reageren
31-12-2014 om 19:56 uur

Ik ga er vanuit dat ik het er in Davos wel afsport haha.
Fijne jaarwisseling allemaal en voor 2015 wens ik jullie veel geluk, lucht en goede gezondheid!

Login of registreer om te reageren
04-01-2015 om 23:51 uur

Goede reis Teetje en Chantal! Teetje tot over 2 weken dan zien we elkaar in Davos.

Liefs Aleid

Login of registreer om te reageren
05-01-2015 om 07:30 uur

Dank je Aleid en jij nog succes met inpakken. We hebben vast nog wel contact voor je komt.

Login of registreer om te reageren
05-01-2015 om 07:39 uur

Goede reis Teetje! Toii toii toii.
chantal uiteraard ook voor jullie een goede reis en opname voor jullie zoon

Login of registreer om te reageren