aanvraag Davos Door longarts gedaan

10-12-2014 om 17:27 uur

Hallo,

Ben in afwachting van wat er gaat komen. Mijn longarts heeft aangegeven dat zijn verwijzing voor mij om te gaan revalideren in Davos de deur uit is. Dit is al ruim een maand en alweer een stootkuur geleden...... dus vorige week maandag gebeld Nu had ik na een week volgens de arts wel iets moeten horen maar niets..

Vind het heel spannend en heb het lang voor me uit geschoven maar besef wel dat er iets moet gebeuren de excercabaties volgen elkaar te snel op eigenlijk ben ik  aan het kwakkelen van kuur naar kuur met  standaard onderhoud pred 12.5 mg

Ik heb de diagnose ernstig instabiel astma en heb alle mogelijke medicatie zoals Xolair montelukast singulair spiriva noem het maar op wel gehad. Op dit momen dus weer pred stootkuurje van 10 dagen achter de rug en in de afbouw weer naar 12.5..naast foradyl alvesco en alle andere bekende middelen tegen de middelen.....
En nu.....? Dankzij de pred gaat het wel denk ik dan, tot ik iets ga doen zoals fysio bewegen dan ben ik daarna zooooooo moe en omdat ik zo al 3,5 jaar tob soms ook moedeloos.

Morgen maar weer even  bellen waarom ik nog niets heb gehoord ben toe aan rust in mijn lijf en vooral frisse lucht! Als ik iets hoor deel ik het.

Aleid

Login of registreer om te reageren
24-12-2014 om 13:20 uur

ik ben even benieuwd of je al wat gehoord heb

Login of registreer om te reageren
24-12-2014 om 19:17 uur

Hey dat is raar ik geef antwoord maar zie deze niet terug..... komt er op neer dat ik helaas nog in spanning zit. Chantal heb je wel een antwoord van mij gezien ?

Login of registreer om te reageren
24-12-2014 om 21:11 uur

Wat duurt het toch lang, hopelijk geven de kerstdagen wat afleiding.

Login of registreer om te reageren
24-12-2014 om 22:13 uur

nee aleid ik had geen antwoord gezien, ik had gehoopt dat je voor de kerstdagen wat had gehoord

Login of registreer om te reageren
29-12-2014 om 17:04 uur

Bel ik even of ze de aanvraag bij het Zilverenkruis binnen hebben....verwacht ik een hoop gedoe over drukte en feestdagen....zegt die aardige jongen er is een brief onderweg met toestemming voor 85 dagen!

18 januari vlieg ik mee naar Davos! Spannend en blij dat ik niet meer tot na oud en nieuw in onzekerheid hoef te zitten!  *O* *O* *O* *O*

Login of registreer om te reageren
29-12-2014 om 17:15 uur

Wat ontzettend goed nieuws voor je, Aleid!
Alvast een goede vlucht gewenst! En opname natuurlijk!
Blij dat je nu iets weet en ernaar toe kan werken!

Login of registreer om te reageren
29-12-2014 om 17:39 uur

Wat een geweldig nieuws. Wens je een hele goede tijd alvast in Davos.

Login of registreer om te reageren
29-12-2014 om 18:46 uur

wat een super nieuws zeg, ik zeg op naar 2015 *O*

Login of registreer om te reageren
29-12-2014 om 18:58 uur

Dank jullie wel hoor! Inderdaad op naar 2015! Een jaar vol verandering eerst Davos dan eind februari wordt ons tweede kleinkindje geboren op Curacao en daarna eind mei ons derde kleinkindje in Nederland geboren...

Ik was even helemaal de kluts kwijt maar heb hem intussen wel weer gevonden hoor..vind het leuk maar ook spannend tenslotte is het een eind van huis. Iemand nog tips voor mijn wederhelft als hij mij wil bezoeken waar kan hij dan het beste boeken? Ook als hij wat langer daar wil blijven bijvoorbeeld?

@Chantal hoe gaat het bij jou? Hebben jullie nog een beetje goede Kerstdagen gehad??

Login of registreer om te reageren
29-12-2014 om 19:18 uur

ja hoor, we hebben lekker niks gedaan klinkt zo lekker stom, maar voor onze zoon is het belangrijk dat hij niks doet om zijn luchtwegen open te houden.

dus lekker met ons gezin in huis doorgebracht, en hij wou boerenkool eten want dat heb je niet in davos.

als wij een weekend gaan dan gaan we meestal naar appartementen complex solaria, maar dat komt meer omdat onze zoon dan eten van thuis wil eten, en ik dat daar dan kan koken.

afgelopen opname had ik voor de hele groep incl begeleiding boerenkool met worst gemaakt, 1 groot feest

Login of registreer om te reageren