aanvraag Davos Door longarts gedaan

10-12-2014 om 17:27 uur

Hallo,

Ben in afwachting van wat er gaat komen. Mijn longarts heeft aangegeven dat zijn verwijzing voor mij om te gaan revalideren in Davos de deur uit is. Dit is al ruim een maand en alweer een stootkuur geleden...... dus vorige week maandag gebeld Nu had ik na een week volgens de arts wel iets moeten horen maar niets..

Vind het heel spannend en heb het lang voor me uit geschoven maar besef wel dat er iets moet gebeuren de excercabaties volgen elkaar te snel op eigenlijk ben ik  aan het kwakkelen van kuur naar kuur met  standaard onderhoud pred 12.5 mg

Ik heb de diagnose ernstig instabiel astma en heb alle mogelijke medicatie zoals Xolair montelukast singulair spiriva noem het maar op wel gehad. Op dit momen dus weer pred stootkuurje van 10 dagen achter de rug en in de afbouw weer naar 12.5..naast foradyl alvesco en alle andere bekende middelen tegen de middelen.....
En nu.....? Dankzij de pred gaat het wel denk ik dan, tot ik iets ga doen zoals fysio bewegen dan ben ik daarna zooooooo moe en omdat ik zo al 3,5 jaar tob soms ook moedeloos.

Morgen maar weer even  bellen waarom ik nog niets heb gehoord ben toe aan rust in mijn lijf en vooral frisse lucht! Als ik iets hoor deel ik het.

Aleid

Login of registreer om te reageren
10-12-2014 om 19:33 uur

Succes Aleid, hopelijk mag je in Davos gaan revalideren!
Slim om er even achteraan te bellen, want wachten in t oneindige is niet fijn!

Login of registreer om te reageren
10-12-2014 om 19:46 uur

Dank je Edelweiss! Ga ik zeker doen want er is vast weer iets fout gegaan mijn arts heeft vorige week gebeld met Davos en daar was idd de mail niet gezien maar ja nu nog een keer maakt het wachten wel erg lang!
Als dan de machtiging ook lang duurt....maar het komt vast goed ^O^

Login of registreer om te reageren
10-12-2014 om 21:14 uur

probeer even met het secretariaat hier in nederland te bellen, die kunnen je vast meer vertellen.

heel veel succes, en hopenlijk weet je snel meer

Login of registreer om te reageren
11-12-2014 om 20:57 uur

Zoals beloofd even een berichtje want ik weet weer iets meer..

Vandaag contact gehad met het secretariaat en de vragenlijst ontvangen. Woensdag naar Hilversum voor de intake....... wie weet half januari Davos? Spannend hoor...

Chantal bedankt voor de tip en ook jij heel veel sterkte!

Login of registreer om te reageren
18-12-2014 om 12:07 uur

Gister op bezoek geweest in Hilversum. Goed gesprek gehad met bijzonder aardige mensen daar en met de arts in Davos. Het is confronterend als je alle wapenfeiten op een rijtje ziet maar goed het is zoals het is ik ga van stootkuur naar stootkuur dus er mag nu wel iets gaan gebeuren om dat te doorbreken.
Aanvraag gaat nu ri het Zilveren Kruis en dan zsm naar Davos! 4 januari zit de vlucht al vol maar de volgende hopen ze mij op mee te sturen. Hopen en duimen en afwachten pffffffffffffffffff maar eerst maar eens rustig aan de Kerstdagen doorbrengen  *O*

Login of registreer om te reageren
18-12-2014 om 13:34 uur

Spannend, Aleid!! Hopelijk zegt de verzekering gauw ja!
Fijn, Teetje, dat je 4/1 mag gaan en dat je niet zo lang in spanning hoefde te zitten!

Login of registreer om te reageren
18-12-2014 om 13:38 uur

Dankje Edelweiss en hopelijk gaat het voor jou ook zo vlot Aleid en dan gaan we elkaar hopelijk in Davos ontmoeten  *O*

Login of registreer om te reageren
18-12-2014 om 18:36 uur

Edelweiss en Teetje dank! We gaan er voor! *O* *O* *O* *O*

Login of registreer om te reageren