Davos, intakegesprek, hoe nu verder?

04-12-2014 om 17:37 uur

Hallo,
Vandaag heb ik gehoord dat ik woensdag naar Heideheuvel mag voor een intakegesprek en hopelijk mag ik dan eind deze maand naar Davos. Kan iemand mij vertellen wat dit gesprek inhoudt? Is het nog afhankelijk van dit gesprek of je heen mag of niet? Ook de zorgverzekeraar moet nog akkoord geven maar dan kan snel gaan begreep ik. Spannende tijd dus.

Login of registreer om te reageren
08-12-2014 om 21:00 uur

bij ons ging het de laatste keer anders, dinsdag hadden ze alles verstuurd naar de verzekering en donderdags kregen we te horen dat hij mocht gaan, vrijdags hadden we intake en zondags zat hij in Davos'dus binnen 6 dagen zat hij al in Davos.

Nu morgen intake incl een skype gesprek met de artsen in davos,
26 november heeft onze longarts telefonisch contact gehad met de arts uit Davos, aan de hand daarvan hebben we nu dus een skype gesprek
hopen dat hij snel kan gaan, al heb ik er een hard hoofd in dat hij snel toestemming krijgt

Login of registreer om te reageren
09-12-2014 om 12:25 uur

net terug uit HH voor de intake, mocht de verzekering toestemming geven en dat hipen ze volgende week te horen
dan willen ze hem zo snel mogelijk in davos hebben, dat zou betekenen voor de kerstdagen

maar nu wachten op de verzekering dat is het nog het lastigste in ons geval

Login of registreer om te reageren
09-12-2014 om 12:46 uur

Hallo Chantal, wat gaat dat snel! Vorige keer al helemaal en nu lijkt het weer zo snel te gaan. Wat fijn dat er zo goed wordt doorgepakt. Voor de kerst, ik ben benieuwd wat ik morgen te horen krijg. Eigenlijk zou ik de keret nog wel thuis willen zijn.

Login of registreer om te reageren
09-12-2014 om 13:14 uur

in ons geval is het gewoon pure noodzaak en echt van belang dat hij zo snel mogelijk daar is
normaal gesproken duurt het ook wel langer.

maar in de afgelopen 8 weken 3 x IC, dan moet je ook wel snel zijn

gisteravond is onze zoon uit het ziekenhuis gekomen maar moet nog wel elke 3 uur vernevelen en de prednison 40mg per dag kunnen ze hier niet afbouwen

vandaar deze snelle stappen, maar nogmaals de verzekering moet nog toestemming geven

Login of registreer om te reageren
09-12-2014 om 13:44 uur

Ja maar dat is ook wel heel ernstig. Ik hoop voor jullie dat het dan zsm lukt. Laat je het nog weten of jullie toestemming hebben gekregen?

Login of registreer om te reageren
09-12-2014 om 17:32 uur

Ik ga hard duimen Chantal voor jullie maar ook voor jullie zoon!

Login of registreer om te reageren
09-12-2014 om 19:52 uur

Ik duim hard voor jullie zoon, Chantal en ook voor Teetje. Succes met het gesprek morgen en hopelijk komt de verzekering bij jullie gauw over de brug! Spannende tijd idd als je moet wachten...!

Login of registreer om te reageren
09-12-2014 om 22:22 uur

dank je wel kido en edelweiss

teetje heel veel succes morgen, ze zijn echt aardig bij het intake gesprek

Login of registreer om te reageren