Davos, intakegesprek, hoe nu verder?

04-12-2014 om 17:37 uur

Hallo,
Vandaag heb ik gehoord dat ik woensdag naar Heideheuvel mag voor een intakegesprek en hopelijk mag ik dan eind deze maand naar Davos. Kan iemand mij vertellen wat dit gesprek inhoudt? Is het nog afhankelijk van dit gesprek of je heen mag of niet? Ook de zorgverzekeraar moet nog akkoord geven maar dan kan snel gaan begreep ik. Spannende tijd dus.

Login of registreer om te reageren
06-12-2014 om 21:45 uur
Reactie op Mariekje

Teetje hoelang heb jij moeten wachten voordat je op intake kon in Heideheuvel?
De longarts heeft mij gister ingeschreven na 7 weken lang ontstekingen.
Heel veel succes woensdag met de intake.

Bedoel je Davos opname of een opname Heideheuvel?

Reactie op Teetje

Hallo Mariekje,
Ik heb begrepen dat ze elke dinsdag overleg hebben op Heideheuvel waarbij de aanvragen besproken worden. Het kan dus snel gaan. Hopelijk hoor je snel iets.

Dus voor jouw bijna een week wachten op het overleg?

Login of registreer om te reageren
06-12-2014 om 23:17 uur
Reactie op Kido

Bedoel je Davos opname of een opname Heideheuvel?
Dus voor jouw bijna een week wachten op het overleg?

Reactie op Kido

Bedoel je Davos opname of een opname Heideheuvel?
Dus voor jouw bijna een week wachten op het overleg?

Bedankt voor je reactie. Ik bedoel voor Heideheuvel.
Hopelijk duurt het inderdaad maar een week.

Login of registreer om te reageren
06-12-2014 om 19:42 uur

Hallo Mariekje,
Ik heb begrepen dat ze elke dinsdag overleg hebben op Heideheuvel waarbij de aanvragen besproken worden. Het kan dus snel gaan. Hopelijk hoor je snel iets.

Login of registreer om te reageren
07-12-2014 om 09:22 uur

Ik heb inderdaad een week gewacht op de reactie op mijn aanvraag. En nu maar afwachten hoe het gesprek woensdag gaat en hoe lang het duurt voordat ik weet of ik mag gaan. Spannend!

Login of registreer om te reageren
08-12-2014 om 10:04 uur
Reactie op Teetje

Ik heb inderdaad een week gewacht op de reactie op mijn aanvraag. En nu maar afwachten hoe het gesprek woensdag gaat en hoe lang het duurt voordat ik weet of ik mag gaan. Spannend!

Ik bedoel dat je woensdag dus intake heb en dat je de week erna dinsdag in het Davos team word besproken?

Login of registreer om te reageren
08-12-2014 om 09:39 uur

Wat heftig teetje! Ik zit nu bijna 10 weken in Heideheuvel, en mag de weekenden thuis zijn. Maar helemaal naar Davos... pfff. pittig! Maar ja... het is voor het goede doel!! Bij mij zat er tussen aanvraag versturen en observatieperiode wel een aantal weken, maar misschien is het protocol met Davos anders...

Login of registreer om te reageren
08-12-2014 om 10:43 uur

Hallo Willeke, ik weet nog niet wanneer ik ga maar nadat de longarts de aanvraag ingestuurd heeft word je als het goed is de dinsdag erna besproken en dat is volgens mij op Heideheuvel. Daar moet ik dus woensdag naar toe en daarna moet het nog naar de zorgverzekeraar voor akkoord.
Hoe bevalt het in Heideheuvel? Is er al zicht op een einddatum na 10 weken?

Login of registreer om te reageren
08-12-2014 om 10:45 uur

Hallo Kido, ik denk dat ik jouw vraag in mijn antwoord aan Willeke ook antwoord heb of niet?

Login of registreer om te reageren
08-12-2014 om 10:46 uur

Opname HH en opname Davos/Clavedel zijn beide 12 weken dus daar zit weinig verschil meer wel is het grote verschil de omgeving.

Teetje welke verzekering heb je?
Ik hoop echt dat je gauw akkoord krijgt ondanks de feest dagen die er tussen zitten!

Login of registreer om te reageren
08-12-2014 om 10:48 uur

Dank je wel Kido, ik ben verzekerd bij De Friesland.
Ben jou ook wel eens naar Davos of Heideheuvel geweest?

Login of registreer om te reageren