leverings problemen theolair

14-08-2014 om 08:54 uur

Hallo gisteren na een ziekenhuis kwam ik er achter dat er weer theolair leverings problemen zijn. Nu reageer ik er goed op de theolair en zeker na een exa zit ik er niet op te wachten dat weer niet te verkrijgen is. Hebben meer mensen dit probleem opnieuw en weet iemand nog opties om aan te komen. Apotheek in omgeving is iig al leeg.
Alvast bedankt

Login of registreer om te reageren
29-08-2014 om 12:01 uur

Net de apotheek maar eens gebeld. Ze hebben blijkbaar overlegd met mijn longarts en ipv twee kkeer per dag 175 mg ga ik nu een keer per dag 350 mg slikken omdat die 175 niet leverbaar is. Ben heel benieuwd, vooral of ik nu niet meer last krijg van bijwerkingen. Ik ga het straks ophalen.

Edit: heb het opgehaald. Op het recept zaten ook stickers dat ze gebeld hadden dus heb er ook wel vertrouwen in. Deze pillen komen ook uit Duitsland, de bijsluiter is ook in het Duits. Ik begin vanavond rond etenstijd.

Login of registreer om te reageren
05-12-2014 om 15:35 uur

Ik lees nu ineens dit. Durf nog niet te hopen dat het echt een oplossing is.

Zelf heb ik vanmiddag mijn pillen verdeeld voor de komende week en ik moet ook weer achter een herhaalrecept en nieuwe lading aan dus ben benieuwd hoeveel problemen het nu oplevert en wat ik nu krijg.

Login of registreer om te reageren
05-12-2014 om 15:41 uur

Klopt had op het Longfonds ook een bericht zien staan en mijn apotheek gaf vandaag aan weer volop voorraad te hebben :).  :)

Login of registreer om te reageren
27-05-2015 om 15:00 uur

Ik ging vandaag theolair halen en kreeg nu ineens originele (dus echte theolair). Voorheen heb ik wel merkloze theofylline en de Theo CT gehad maar dit nog nooit. Dit zijn ook tabletten ipv capsules. Ben benieuwd. Vind het wel bijzonder.

Login of registreer om te reageren
27-05-2015 om 18:44 uur

Zal het probleem wel weer tijdelijk opgelost zijn :). Ben benieuwd of dat bij mijn apotheek ook het geval is

Login of registreer om te reageren
27-05-2015 om 19:24 uur

Bij mij is het wisselend. Heb idd alweer een aantal keer de 'originele' gehad, maar nu ook weer de theophylline capsules. Gelukkig merk k geen verschil in de werking en dan maakt t me niet zoveel uit hoe ze eruit zien ;)

Login of registreer om te reageren
27-05-2015 om 19:29 uur

Ik heb de laatste tijd (sinds mijn laatste infectie) heel veel last van hartkloppingen en trillende armen/benen, slappe spieren. Dat zouden allemaal ook bijwerkingen kunnen zijn van de medicatie dus ben wel benieuwd of ik verschil merk.

Login of registreer om te reageren
28-05-2015 om 17:59 uur

Bij mij had dat telkens wisselen van merk tot gevolg dat mijn bloedspiegel alle kanten op ging.... niet fijn! Elke keer bloedprikken om te checken of ik nog in de veilige marge zat. Daarmee werd ook meteen duidelijk dat dezelfde dosering niet altijd wil zeggen dat je lijf er hetzelfde op reageert!

Login of registreer om te reageren
29-05-2015 om 20:24 uur

Hmm, daar heb ik natuurlijk ook geen zin in. Hoop dat het goed blijft gaan. Ik heb in maart nog bloed laten prikken en toen was mijn spiegel goed met een veilige marge.

Login of registreer om te reageren
10-04-2018 om 09:59 uur

Het is weer zover, het is weer niet verkrijgbaar. Ik slik 250 mg 2x per dag. Ik heb nog voor ongeveer een week. Ik zou volgende week weer langsgaan bij de apotheek.

Hoe is het bij jullie?

Login of registreer om te reageren