Davos, intakegesprek, hoe nu verder?

04-12-2014 om 17:37 uur

Hallo,
Vandaag heb ik gehoord dat ik woensdag naar Heideheuvel mag voor een intakegesprek en hopelijk mag ik dan eind deze maand naar Davos. Kan iemand mij vertellen wat dit gesprek inhoudt? Is het nog afhankelijk van dit gesprek of je heen mag of niet? Ook de zorgverzekeraar moet nog akkoord geven maar dan kan snel gaan begreep ik. Spannende tijd dus.

Login of registreer om te reageren
04-12-2014 om 18:17 uur

Na de intake word je overlegd in het team in Davos en daarna gaat alles richting verzekering.
Maar door de feestdagen die er tussen kan het wat langer duren allemaal.
En ja het kan snel gaan maar als de verzekering wat tegen werkt kan het langer duren.

Login of registreer om te reageren
04-12-2014 om 21:40 uur

Dank jullie wel. Toch nog even afwachten dus. Wat zal ik blij zijn als ik het definitief weet zeg, deze onzekerheid terwijl je thuis zit is zo frustrerend.

Login of registreer om te reageren
04-12-2014 om 22:51 uur

wij hebben dinsdag een intake gesprek voor onze zoon op HH, en tegelijk heeft hij een skype gesprek met de kinderarts in Davos.
Ook wij hopen dat het snel gaat, maar het is altijd afwachten, wel is zijn situatie al besproken met het team in Davos dus voor ons is het echt afwachten op de verzekering.

heel veel succes woensdag

Login of registreer om te reageren
05-12-2014 om 09:08 uur

Jullie ook succes Chantal. Niet niks hoor als je kind naar Davos gaat,spannend.

Login of registreer om te reageren
05-12-2014 om 09:16 uur

spannend wel ja, maar hij is dit jaar al geweest en daar kon hij echt weer even kind zijn dus hij kijkt er echt naar uit om terug te gaan.

voor hem is het echt een verademing om daar te zijn

Login of registreer om te reageren
05-12-2014 om 10:07 uur

Dat klinkt goed maar twee keer in een jaar is niet niks zeg. Fijn dat hij het daar zo naar zijn zin heeft, ik ben zelf ook erg benieuwd hoe het zal zijn en wat het me zal brengen en hoop dat het door mag gaan.

Login of registreer om te reageren
05-12-2014 om 10:08 uur

Heftig Chantal sterkte en ik hoop dat hij gauw mag gaan!

Teetje spannende tijd zo idd hopelijk gaan de verzekeringen wat mee werken!

Login of registreer om te reageren
06-12-2014 om 17:50 uur

Teetje hoelang heb jij moeten wachten voordat je op intake kon in Heideheuvel?
De longarts heeft mij gister ingeschreven na 7 weken lang ontstekingen.
Heel veel succes woensdag met de intake.

Login of registreer om te reageren