Toevallig iemand op Heideheuvel momenteel?

25-09-2014 om 13:21 uur

Zijn er van dit forum mensen die momenteel voor revalidatie in Heideheuvel zitten? Ik ga volgende week! Wie weet "ken"ik er dan al een paar!

Login of registreer om te reageren
30-10-2014 om 06:16 uur

En mocht je iets missen, dan roep je gewoon even naar je buurvrouw hihi (best grappig, eerst lees je van elkaar en dan leef je naast elkaar!) Komt best goed meid! Ben r voor je! ps Jose is wegens rugklachten al n tijd afwezig!

Login of registreer om te reageren
01-11-2014 om 11:40 uur

Hoi Willuku,

Zeker apart, eerst via het forum contact en ineens ben je buren! De sfeer is zeker goed,  ik moet zeggen dat ik nu wel helemaal kapot op de bank. Wat mij opvalt dat ik het toch wat lastig vind om in 2 werelden te leven. Zal ook wel wennen zijn, voor ik het weet zit ik helemaal in het ritme, nu ben ik alleen maar heel erg moe. Tot zondag, fijn weekend.

Liefs Mirtje

Login of registreer om te reageren
01-11-2014 om 11:42 uur

Mirtje gewoon lekker op die bank blijven zitten en uitrusten dat is echt het beste om je lijf de kans te geven om te herstellen.
Misschien kan de zon je nog verleiden om even naar buiten te gaan maar gewoon alles met mate doen.

Login of registreer om te reageren
02-11-2014 om 17:22 uur

Heel logisch dat je moe bent, al die nieuwe indrukken.
De weekenden vooral flink bijkomen, zo houd je het goed vol.
Fijn dat je eerste indruk goed is, dat is al het halve werk.
Succes en geef je zelf een schouderklopje, je doet het maar mooi allemaal!
Liefs, Jolien

Login of registreer om te reageren
02-11-2014 om 18:07 uur

Ik ben ook nog steeds heel moe in de weekenden. Doe eigenlijk praktisch niks.... Ik ga op de bank zitten en van m'n kids genieten... Schijnt overigens normaal te zijn!

Login of registreer om te reageren
20-12-2014 om 15:58 uur

Inmiddels m´n laatste weekendverlof! Deze week eindtesten gehad, met een heel goed resultaat! Boven alle verwachtingen in, omdat ik er toch 3 weken uit geweest ben door longvliesontsteking. Erg dankbaar, en blij dat ik deze grote stap genomen heb!

Login of registreer om te reageren
04-01-2015 om 15:39 uur

Wat fijn dat je er veel aan gehad hebt en weer thuis bent!
Wat leer je dan veel he? En vooral het omgaan met alles rondom het ziek zijn.
Geniet van het thuis zijn, altijd even lastig die omschakeling,tenminste ik vond het lastig,ik was erg blij om thuis te zijn maar al het geleerde toe te passen en een andere levenswijze aan te houden vond ik best pittig.
Groetjes, Jolien

Login of registreer om te reageren
07-01-2015 om 09:17 uur

ja, dat klopt! Das even een hele omschakeling. Je bent soort van je veiligheid kwijt... Je hebt het gevoel dat je er opeens alleen voor staat. Maar nu ik een paar weken verder ben, ben ik er ook wel achtergekomen dat ik er ook klaar voor ben. Ik heb genoeg geleerd om alles toe te kunnen passen, en op tijd op de rem te trappen..

Login of registreer om te reageren