Toevallig iemand op Heideheuvel momenteel?

25-09-2014 om 13:21 uur

Zijn er van dit forum mensen die momenteel voor revalidatie in Heideheuvel zitten? Ik ga volgende week! Wie weet "ken"ik er dan al een paar!

Login of registreer om te reageren
26-09-2014 om 13:48 uur

Hoi Willuku,

Dan kom ik je misschien nog wel tegen daar.
Ik denk dat ik over 4 weken aan de beurt ben.
Veel succes in Heideheuvel.

Liefs Mirtje

Login of registreer om te reageren
26-09-2014 om 14:02 uur

1 hele belangrijke tip!
Ga niet in de weekenden als een malle je hele huis schoon maken en van alles regelen zodat de rest van de week thuis weer goed loopt!
Spreek ook niet te veel af of doe dingen die je veel energie kosten anders ben je na 12 weken een wrak ipv dat je opknapt!
Want het weekend is om uit te rusten zodat je maandag weer veder kan gaan.

Login of registreer om te reageren
26-09-2014 om 17:12 uur

Dat uitrusten kan ik meer dan beamen. Ik heb er nu 5 weken dekkerswald opzitten en ben de weekenden echt aan het bijkomen.
Het enige dat ik doe is mijn eigen was en 2x koken... Dan is de energie al weer op  :@

Login of registreer om te reageren
26-09-2014 om 22:56 uur

Goed om nog even in de gaten te houden! Gelukkig heb ik veel hulp in huis die om die reden mn huisje vrijdag ook even lekker soppen!

Login of registreer om te reageren
29-09-2014 om 13:13 uur

ik heb vorig jaar gerevalideerd in dekkerswald en inderdaad,de weekenden moet je echt bijkomen(en lekker eten) haha

Login of registreer om te reageren
30-09-2014 om 02:27 uur

Als het goed is ben ik nu aangemeld voor Heideheuvel. Maar als ik de wachttijd op de website zie dan kan het nog wel even duren voor dat ik er ben. Hoe lang hebben jullie moeten wachten?

Login of registreer om te reageren
30-09-2014 om 08:25 uur

Hoi Willuku,

Ik heb te horen gekregen dat ik ga starten voor 3 weken, wegens problematiek thuis en dan evt een verlenging. Zodat we in kleine stapjes gaan. Ik denk dat ik eind oktober aan de beurt ben. Hoe lang zit er normaal tussen de observatie en werkelijke opname?
Succes alvast, liefs Mirtje

Login of registreer om te reageren
30-09-2014 om 09:50 uur

Ik ben eind juni voor observatie geweest, en kon eigenlijk half augustus al terecht (wilde dit zelf niet omdat m'n zoon voor t eerst naar het voortgezet onderwijs gaat). Meestal geven ze bij de observatie een periode aan, die komt meestal wel uit. Morgen is DE grote dag... pfff. aan de ene kant ben ik er enorm aan toe, maar aan  de andere kant zie ik er enorm tegenop om m'n 4 jonge kindertjes (en man) achter te laten...

Login of registreer om te reageren
30-09-2014 om 11:28 uur
Reactie op wiilluku

Ik ben eind juni voor observatie geweest, en kon eigenlijk half augustus al terecht (wilde dit zelf niet omdat m'n zoon voor t eerst naar het voortgezet onderwijs gaat). Meestal geven ze bij de observatie een periode aan, die komt meestal wel uit. Morgen is DE grote dag... pfff. aan de ene kant ben ik er enorm aan toe, maar aan  de andere kant zie ik er enorm tegenop om m'n 4 jonge kindertjes (en man) achter te laten...

Heel veel succes en sterkte gewenst! Natuurlijk is het moeilijk om je gezin achter te laten......
Vind je heel dapper en denk aan je! :*

Login of registreer om te reageren