Leuke uitspraken 2

20-03-2014 om 19:44 uur

Loïc: gelukkig dat ik geen Lego-mannetje ben. Dan zou mijn kop er telkens af moeten als ik iets anders aantrek.

Login of registreer om te reageren
27-09-2014 om 11:33 uur

Ik ben aan t oppassen en laat de hond uit, samen met de kids. Ik struikel en val. Resultaat: blauwe knie. Reactie Ellemijn (7): ik had mijn enkel ooit verstuift.....

Login of registreer om te reageren
27-09-2014 om 13:46 uur

Wij aten bij het eten worst, waarop m'n dochter (4) vraagt: wat is dat voor worst? Runderworst meid.. Nou... dan kunnen die runten echt lekkere worsten leggen!

Login of registreer om te reageren
27-09-2014 om 20:00 uur
Reactie op wiilluku

Wij aten bij het eten worst, waarop m'n dochter (4) vraagt: wat is dat voor worst? Runderworst meid.. Nou... dan kunnen die runten echt lekkere worsten leggen!

Jah heerlijk!! Die uitspraak en de worst ook natuurlijk :Y :Y

Login of registreer om te reageren
27-09-2014 om 23:38 uur

Ik heb een whatsapp groep met mijn roeicoach en roeimaatje om afspraken te maken en gewoon gezellig te kletsen en nieuwtjes te delen en die had de naam 'op naar de Goudse Mijl' naar de wedstrijd die we eind oktober zouden roeien. Nou valt dat allemaal een beetje in het water dus ik zei vandaag dat het de Goudse Mijl 2015 wordt, zegt m'n coach, ach dan veranderen we de naam gewoon in de volgende wedstrijd of je favoriete koekjes  O+ We nemen namelijk altijd om en om koekjes mee voor bij de koffie en als het enigszins kan drinken we altijd koffie, ook als ik niet kan roeien. Zo lief en makkelijk :)

Login of registreer om te reageren
29-10-2014 om 19:05 uur

Ik had vandaag een toets, bij die toets ging ik de bloeddruk meten.

Ik zie dat mijn proefpersoon een t-shirt met korte mouwen aanheeft, zeg ik:
"Ik zie dat je korte armen hebt, dat is makkelijk" _O-

Login of registreer om te reageren
04-11-2014 om 15:04 uur

Ik ben op donderdag bij mijn zus geweest met een vriendin met 2 kids (Noah, 10 en Hadassa 7). Op zaterdag kom ik met een andere vriendin, met Marijn (11) en Ellemijn (7).
Zegt Marlies, ook 7, fluisterend: ik dacht dat het Noah en Hadassa weer waren die naar de kapper waren geweest....

Login of registreer om te reageren
06-11-2014 om 21:35 uur

Toen ik 5 of 6was:

De duiven zitten op het dak.
Ineens vliegen ze allemaal weg.
Mijn oom:  Ze gaan op stap.
Ik: Nee, op vlieg.

Ik hoorde mijn broer tegen een vriend 'de mazzel' zeggen.
Ik tegen mijn vader: "Dat is een erge ziekte he."

:D

Login of registreer om te reageren
06-11-2014 om 21:56 uur

Kwam ik laatst tegen....dieet gerelateerd

" ... Behandel je lichaam als een Rolls Royce en niet als een afvalbak ...”

Noot: Nu voel ik me als longpatiënt nou niet bepaald de trotse eigenaar van een Rolls Roce maar toch...

Login of registreer om te reageren
06-11-2014 om 22:10 uur

Ik heb een Kever en ik ben er onwijs trots op. Mijn kindje :D

Login of registreer om te reageren
10-11-2014 om 10:59 uur

Gisteren een minder leuke uitspraak gehoord. Ik bracht Loïc naar een kinderfeestje en er reed nog een ander kindje + mama mee. Op een gegeven moment moest ik stoppen omdat een of andere gek in volle vaart achteruitreed. Die gek bleek een Marokkaan te zijn. Toen zei dat kind ineens: "Mijn papa begint dan altijd lelijke woorden te roepen: vuile makak, vuile makak!" Ongelofelijk. Daarna was er een liedje op de radio dat Surinaams klonk. Begint dat kind weer: "Haha, dat is Marokkanenmuziek, Marokkanenmuziek!" Die moeder begon zich precies toch wel een beetje te schamen, want die blafte haar dochter af met haar schrale rokersstem: "Allee, hou nu eens op over die Marokkanen!" Blijkbaar had ik hardcore Vlaams Belangers in mijn auto. Daar zit je dan met je goede gedrag. Op de terugweg reden ze gelukkig met iemand anders mee. Creeps.

Login of registreer om te reageren