Onderzoek naar jongeren (14-18 jaar) met astma

12-09-2014 om 19:12 uur Gesloten

Hoi allemaal,

Ik ben heel wat jaartjes heel actief geweest op dit forum, nu even wat minder. Zelf als puber astma gekregen en nu krijg ik de kans om samen met het Longfonds onderzoek te doen naar jongeren en astma. Middels dit onderzoek willen we inzicht krijgen in waar jongeren met astma tegenaan lopen. Om vanuit daar een product te kunnen ontwikkelen waarmee we jongeren willen helpen met beter omgaan met hun astma.

Dit onderzoek is voor jongeren vanaf 14 tot en met 18 jaar (ben je dit zelf niet, help je me enorm om de link te delen met jongeren van deze leeftijd). Het onderzoek loopt tot en met 23 september 2014.

Je kunt het onderzoek invullen via deze link.

De gegevens van het onderzoek worden niet openbaar gemaakt en dienen ter achtergrond informatie bij het ontwikkelen van het product. We willen het samen met jongeren doen  :Y

Als jullie vragen hebben, stel ze gerust of stuur een persoonlijk bericht.

Alvast super bedankt voor je medewerking.

Groeten :W,

Nina

De reacties zijn gesloten.
12-09-2014 om 19:25 uur

Hey Nien!

Zoals ik al tegen je zei ben ik heel blij voor je en vind ik het super hoe goed je bezig bent in je werk!
Ik hoop dan ook dat dit project van je weer heel goed zal lopen.
Helaas ben ik die leeftijd ver voorbij, maar ik wil je wel veel succes wensen en hoop dat veel jongeren dit invullen! ^O^

Ps: Kunnen ouders van jongeren met astma dit ook invullen? Dit zitten hier ook een aantal op het forum...

15-09-2014 om 12:02 uur

Hoi Evi,

Dankjewel.
Ik heb liever dat jongeren het zelf invullen, omdat we dan echt antwoord krijgen van de doelgroep. Dus wellicht kunnen ouders van jongeren in deze leeftijd hun kids even vragen of ze dit willen doen voor mij  ^O^ De link kun je gewoon doorsturen en is niet gekoppeld aan het Longforum.

Groetjes,

Nina

15-09-2014 om 12:51 uur

mijn zoon van 15 gaat het invullen
heel veel succes, en hopelijk hebben jullie er baat van

15-09-2014 om 14:44 uur

:W hoi nien, wat leuk om je hier weer te zien
ik ben natuurlijk allang boven de 18, hoop dat je heel veel reacties krijgt van tieners

18-09-2014 om 08:00 uur

Bedankt Chantal!!

En ook voor ems!