Mijn dagje XIII

18-07-2014 om 22:43 uur Gesloten

@Swat Ja ik zet het hier misschien  iets te weinig wat ik allemaal doe, en ja er is een tijd geweest dat ze naast elkaar werkte maar nu niet meer, gelukkig. je bent dan van de regio leuven als ik het goed begrijp. Ja kvg is op de tiensesteenweg 63, op de hoek met de Boulevardstraat als ik het juist schrijf natuurlijk. Stuur je een pb
@Kariboe Hoop het ook, het is afwachten voor mijn blaas. Ja ga dit weekend weer eens weg, terug pretparken doen  ;).

Help ik smelt weg
Het is hier ontzettend warm, te warm.

Vandaag op de kine ook een opdoffer gehad.
Ik mijn best doen, daarna zei kine dat ik niet te hard moest hopen dat het ging beteren.
Dat we wel doelen gaan stellen, maar dat de kans dat het zo blijft vrij groot is.
Ja had niet veel verwacht, maar toch wel beter dan dit.
We zullen wel zien.

Verder wil ik iedereen die iemand verloor in de vliegtuigramp sterkte wensen.
En aan iedereen die meeleeft ook veel sterkte.

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

De reacties zijn gesloten.
28-07-2014 om 08:51 uur

Hey heidi, jammer hoor dat je nog geen echte verbetering kan merken. En ja, dan weet je eigenlijk genoeg voor straks! Maar dan is het ook wel echt nodig hé, zo kan het ook niet............ k Hoop dat je snel mag opknappen int zknhuis en weer snel naar huis kunt!
Heel veel sterkte en beterschap gewenst!
Idd, hopelijk schijnt het zonnetje dan weer!!
Lieve groetjes

28-07-2014 om 09:33 uur

@Kariboe Spijtig genoeg nog steeds geen wondertje gebeurd. Ja hoop voor jllie dat het mooie weer terug komt. Naar waar ga je op vakantie?
@Milly Ja toen ik wakker werd wist ik al wat het ging zijn als ik belde. Nog steeds geen verbetering grrr, longen werken echt niet mee. Dus koffer pakken maar. Hoop ook dat ik snel terug thuis ben. en het dan weer mooi weer is. Mag nu ook, kan ik er van in mijn bed van genieten.

Deze morgen als ik wakker werd geen verbetering.
Dus in de hoop dat het geen opname werd zoals afgesproken la gebeld.
Ja en ik kon het niet wegsteken, mijn stem verraden mij.

Geen verbetering dan zoals afgesproken binnen komen klonk het.
Ja had niet anders verwacht snif.
Maar ik mocht kiezen, nu direct komen is via spoed.
Ofwel wachten op een telefoon en direct naar de kamer.
Ja die keuze is rap gemaakt.

Ik heb een hekel aan spoed.
Dus ik wacht wel op een telefoontje.
En dan ga ik deze namiddag of ten laatste morgen binnen.
Afhankelijk wanneer er een kamer vrij is.

En zo stel ik opname toch nog wat uit.
En hoef ik geen uren op spoed te liggen.
Want dat is ook niet zo fijn.

Nu nog wat rusten en wachten op de telefoon.

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

28-07-2014 om 09:44 uur

Heidi, wat fijn dat je nu gewoon op een telefoontje kan wachten! Via de spoed is altijd een gedoe, maar als je geen keuze hebt............ Kun je op t gemak je spullen inpakken en lekker thuis afwachten! Nou succes!!
Denk aan je!!
lieve groetjes!!

28-07-2014 om 09:50 uur

@Milly ja idd, alles rustig aan, gewoon wachten en binnen gaan. Spoed daar heb ik echt een hekel aan. Dan weer al die onderzoeken, weer dit en dat en artsen die me niet kennen. Dan op een zaal liggen wachten tot er een kamer is. Echt zo een hekel heb ik eraan. Mijn ervaringen met spoed zijn nooit zo goed geweest. Dus ben blij dat het nu op deze manier kan. En ondertussen telefoon gehad. Ik ga morgen om negen uur binnen.

Telefoon is ondertussen gegaan.
Morgen om negen uur verwachten ze mij in het zh.
Nog gewoon rustig aan doen vandaag.
Nog een nachtje hier slapen en dan zh.
Koffer rustig maken, niet moeten haasten.

Gewoon zoveel beter dan spoed.
Want dan doen ze alle onnodige onderzoeken.
En nog eens prikken, en nog eens een foto, ....
En als ik dan ongeluk heb met de arts vind die mij niet ziek genoeg.
Terwijl mijn prof vind van wel en sta ik weer aan de deur.
Neen dat wil ik niet, is al genoeg gebeurd.

Vanaf nu regelt prof telkens een bed.
en ik ga binnen van wanneer er een bed is.
Recht naar mijn kamer.
Niet via dat irritante spoed.
En die artsen die me niet goed kennen.

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

28-07-2014 om 10:03 uur

Heidi,

Wat vervelend voor je dat je niet opgeknapt bent.
En je hebt gelijk met de spoed artsen ( dezelfde ervaring heb ik hier ook )

Als je weer waar je ligt dan stuur ik weer digitaal kaartje

dikke knuffel
petra

28-07-2014 om 10:09 uur

@puckie dan is dat toch niet hier alleen, echt die spoed artsen ik snap er nog steeds niets van. Kom je met een verwijsbrief van ha voor opname met daarin dat la op de hoogte is en een tijd later sta je terug buiten. En hoe meer zo een ervaring, hoe meer ik er een hekel aan krijg. La is daar niet zo blij mee, maar kan er blijkbaar niet veel aan doen, en nu heb ik het geluk gewoon een geplande opname te mogen doen. Op een dag meer thuis zal het niet aankomen, zit al een week zo. Die ene dag gaat het niet maken. zal het zeker direct doorsturen als ik kamer en afdeling weet. Een aantal maanden terug zei la dat het niet ging om via geplande opname binnen te komen, maar na de laatste keren op spoed weet hij dat ik niet meer wil via spoed en regelt hij het nu allemaal. Gelukkig maar.

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

28-07-2014 om 11:43 uur

Gelukkig dus geen opname via de spoed, maar rechtstreeks naar een eigen kamer/bed.
Ik hoop dat de opname van korte duur is. Geniet nog maar van je dagje thuis.
Het beste, ik duim voor je.
Oma Akke

28-07-2014 om 12:39 uur

Hoi Heidi,

We weten allemaal dat het niet veel helpt, maar dit extra dagje thuis heb je toch maar.  ;)
Nu kun je je er rustig op voorbereiden.
Ik hoop dat je vandaag nog even buiten kunt zitten.
Groetjes,

Kariboe

28-07-2014 om 12:42 uur

Hoi Hoi Heidi, wat super dok heb je! Fijn dat hij zo mee wil denken en je gewoon "gepland" opneemt.
Geniet van je extra dagje thuis en morgen ga je er voor! 
Lieve groetjes

28-07-2014 om 15:33 uur

Ik wens je veel moed en dat de opname kort (en goed) mag zijn.
Het is goed dat de dokter je situatie zo goed kent en opvolgt en je de spoedgevallen bespaart.

Mijn ervaring met spoedgevallen is ook niet zo positief. Ik ben vaak in H.Hart geweest in Leuven omdat mijn longarts daar zat. Als ik haar te pakken kreeg, kwam ze me altijd zelf zien op spoed en waren er geen strubbelingen. Als zij er niet was dan kon dat ook tegenslaan. Ik vond het naar spoed gaan en daar wachten en de onderzoeken altijd zeer stresserend. Ik heb altijd schrik dat ze zullen zeggen dat ik me aanstel...Dat is nu wel nog nooit gebeurd door de artsen zelf, maar de verpleging of spoedarts die vinden longontstekingen op spoed toch eerder 'not done'.

Ik vreesde al dat het in GHB niet anders zou zijn.

Geef je kamernummer maar door, dan kan ik een kaartje sturen. Ik zal zeker aan je denken elke dag ik langs het ziekenhuis fietst.