17.07.2014 update Saskiaxxx

17-07-2014 om 21:33 uur Gesloten

We zijn alweer its meer als een week verder en dat als verloofde van mn lieverd. Als ik naar mn ring kijk beleef ik 'ons moment' opnieuw, echt mooi. Zoals ik de laatste blog afsloot met een longbloeding en hoge koorts gaat het nu stukken beter. De koorts heeft twee dagen flink aangehouden. Wat kan koorts iemand slopen. Was even vergeten hoe hoge koorts voelde maar ben weer up to date en hoop dat het weer lang uitblijft. Ik krabbel nu iig op van de koorts en doe mn ding in het huishouden.. Niet teveel en houd nog veel rust! Vandaag heb ik fijne visite gehad van mn nichtje en haar zoontje en heb er enorm van genoten, ik heb voor hun mogen koken en het smaakte goed! Matthew heeft vandaag zijn officiële laatste werk dag. Dus hij eet op mijn werk en gaat daarna naar de stad om de vakantie inluiden met de aantal nodige drankjes !! Dus ik ga er niet vanuit dat hij nuchter thuis komt hahaha dat wordt leuk! Ik ben daarom vanavond alleen thuis, nouja wel met de katten, een lekker rosé biertje en de tv helemaal voor mij alleen! (a) nou lieve allemaal, ik ga maar weer! Tot gauw xxx

Oohja voordat ik het vergeet, ik heb 28juli een eind gesprek met de NCRV :) woehooee heb er zin in en ben heel nieuwschierig naar hun antwoord!

De reacties zijn gesloten.
18-07-2014 om 05:45 uur

Hoi meis, allemaal goede berichten zie ik. Ben blij voor je. Wordt spannend dus de 28e. Ik ben vandaag lekker vroeg wakker, heb gelukkig airco in de slaapkamer, maar moest er even uit voor zoonlief, die most om 5.00 weg om te werken en nu kan ik niet zo goed slapen wantij ben benauwd geworden toen ik beneden was. Het is nu al 21 graden bij ons. Nou dat gaat wat worden vandaag. Wacht nog even af en anders en puf ventolin erin en nog ff proberen te slapen. De luchtvochtigheid is momenteel hoog. Dus als ik er erg veel last van heb, ga ik lekker met de honden in de slaapkamer zitten. Voor de rest gaat het hier ook lekker. Heb het gevoel dat mijn medicijnen aanslaan.  Fijn. Kan ik eindelijk het werk weer een beetje op pakken.  :W