09.07.2014 ontslag ziekenhuis, verloofd (!!!!) bij thuiskoms en update Sas

09-07-2014 om 14:45 uur Gesloten

Hee lieve allemaal, ik zal het jullie dan maar meteen vertellen, ik ben thuis! En hoe. Ik zal vanaf het begin beginnen. Dinsdag ochtend zat ik nog in de stress, door mn Porth a Cath. Maar tegen 10u kwam er een lieve mevrouw die ik heel dankbaar ben. Ze heeft mn PAC gered ;-) hij doet het iig weer! maar moet nog poliklinisch na gekeken worden omdat hij te snel dicht slibt. Door een miscommunicatie dacht ik dat ik dinsdag ochtend al naar huis mocht, maar helaas, ik moest smiddags nog een laatste gift Colistin. Dat ging goed door mijn infuus. PAC naald werd verwijderd, infuus werd verwijderd en ik was klaar om te gaan! Ik heb idereen bedankt voor de goede zorgen en daar gingen we dan, terug naar huis. Ik was nog best moe na een korte nacht dus heb nog geslapen in de auto. Eenmaal thuis kon ik mn ogen niet geloven. Overal in de gang lagen rozenblaadjes. Ik vroeg aan mam of zei dat gedaan had en zei; ja mooi hè?! Ik was zo overdonderd dat ik eerst in de keuken Poes ben gaan knuffelen en samen met haar heb ik het pad van rozenblaadjes gevolgd. Die ging naar de dichte deur van de woonkamer. Ik snapte er niks van want normaal is die altijd open voor de katten (maar die zaten dus opgesloten in de keuken?! Ik snapte er iig niks van want mama zou dat niet doen en Matt moest overwerken vertelde hij die ochtend tegen me), daar stond ik dan met Poes op mn arm de woonkamer deur los te doen, en daar sloeg mn hartje even van over, mijn lieve vriendje, met allemaal rozenblaadjes, kaarsjes en super mooie bossen met bloemen, ik kon mn ogen niet geloven en moest enorm huilen!! Hij leide me naar het kaarsen en daar moest ik in staan... (ondertussen als ik dit typ herbeleef ik het weer en lopen de tranen weer over mn wangen) daar ging mn liefje, op zn knieën en pakte een rood doosje met een giga mooie ring en vroeg me te huwelijk!!!! Wauw, wie had deze thuiskomst verwacht, ik iig niet!! Natuurlijk was mn antwoord ja en kon ik het niet geloven en hem alleen maar zoenen en knuffelen !!  We zijn gewoon verloofd nu, wauw!!! Op mijn eigen weblog een paar foto's.. Ik ben trots op mn schat.. Gister avond hebben we een klein feestje gehad, er kwamen een paar mensen langs en Chelsea en Luc hadden voor een mooie lekkere verlovings taart gezorgd en flessen champagne. We hebben iig leuke aandenken aan deze dag. Een deuk in het plafond van de kurk van een fles champagne en kaarsenvet op de vloer van mijn onbenulligheid omdat ik in de hartje moest staan, wat genieten weer.. Vanmorgen werden we wakker en het was geen droom. Meteen naar mn mooie ring gekeken en mn mooie vent die naast me lag. Samen wakker geworden, koffie gedronken en matt uitgezwaaid voor zijn lange werkdag, hij moet vanavond wèl overwerken. Ook een dikke domper vandaag, vanmorgen een kleine  longbloeding en uur daarna hoge koorts! Nu is de koorts weg dankzij de paracetamol en duim ik dat het wegblijft..

Liefs x

www.saskiaxxx.blogspot.com is mijn eigen weblog :)

De reacties zijn gesloten.
09-07-2014 om 15:25 uur

wow wat een thuiskomst! proficiat ^O^ ^O^ ^O^ ^O^

09-07-2014 om 16:22 uur

Hoi Saskia,

Van harte gefeliciteerd met dit prachtige aanzoek  ^O^

Ik wens je verder een goed herstel toe en hopelijk hoef je voorlopig niet naar het ziekenhuis.

09-07-2014 om 16:42 uur

Wow wat een thuiskomst.
Proficiat!

Hoop dat je nu verder kunt herstellen en voorlopig niet weer naar het ziekenhuis hoeft.

09-07-2014 om 17:48 uur

Hoi meis, nou dat is thuiskomen zeg. En wanneer is de datum van het trouwen? Weet je dat al of is dat nog te vroeg? Geniet er lekker van. Het is ontzettend mooi als de man waar jij van houd, zoveel van jou houdt dat ie met je wil trouwen. Daar draait het in het leven uiteindelijk om. Dat er mensen om je heen staan die onvoorwaardelijk van jou houden. Gezondheid is natuurlijk ook belangrijk, maar daar hebben we het nu gewoon eventjes niet over.  ^O^ *O* ben heeeeeeeeel blij voor je. :W

09-07-2014 om 18:11 uur

Super leuke thuiskomst en wat romantisch!!! Gefelicteerd xxxxx

09-07-2014 om 18:16 uur

Super, gefeliciteerd,

09-07-2014 om 19:12 uur

Wauw, gefeliciteerd!!

Moderator
09-07-2014 om 19:13 uur

Gefeliciteerd met je verloving.

09-07-2014 om 19:15 uur

Van harte gefeliciteerd met je verloving!

09-07-2014 om 19:26 uur

Van harte met je verloving! Wat een leuke thuiskomst!
Maar wat een domper van die longbloeding vanmorgen, hoop dat het bij deze ene keer blijft. En dat je zeker geen hoge koorts houd, vroeg me af wat betekent het als je koorts krijgt na een longbloeding :@?
Hou je haaks meid!
Lieve groetjes