1 juli 2014, i beat you CF

01-07-2014 om 13:51 uur Gesloten

Wauw wat gaan de maanden snel. Deze maand is een maand dat de bouwvak voor de deur staat, eindelijk na lang wachten! Maar ook de maand waar ik 1 jaar en 4 maand op de wachtlijst sta voor een dubbele longtransplantatie en dat mijn lieve schat en ik alweer 3 jaar en 5 maand samen zijn. De tijd gaat enorm snel.

Maar de tijd hier in het ziekenhuis gaat erg langzaam als je mij vraagt. Of iig het lijkt langzaam te gaan hier dat komt vast doordat ik veel in dit kamertje zit. Ik ben nu al wel een week hier in het hoge noorden maar ik moet nog een week. Het gaat redelijk goed met me (wauw ik durf het gewoon  te zeggen!!!!!). Mijn sputum is aardig minder en word minder groen van kleur, echt een goeie verbetering! En ooh ik zie echt nu pas in, dat het de afgelopen tijd slecht ging met me. Ik heb het nu niet benauwd en ik heb nu geen hoofdpijn! Gewoon niet benauwd.... heerlijk.... Mn suikers gaan ook super goed, wat wil ik nog meer? Jaa ik kan wel wat verzinnen; een keer nieuwe longen om helemaal een nieuwe start te maken maar helaas verkopen ze die nogsteeds niet in de vitrinekast in het restaurant ;-)

Ik ga dan ook zeggen, terwijl ik mezelf even een schouder klopje geef, ik heb weer gewonnen van CF !!

Joehoooeee, I beat you!!

Veel liefs Saskia x

De reacties zijn gesloten.
01-07-2014 om 14:47 uur

Goedemiddag meis, ik ben blij dat je weer gezellie klinkt. Dat betekent dat het een stuk beter met je gaat. Je hoeft nog maar een week en dan ben je weer klaar. Lekker.  ^O^ Hier gaat het ook lekker, zonnetje erbij hondjes vlak bij me en ik heb zowaar voor het eerst in twee weken weer wat huishoudelijk werk gedaan. Ben nu toe aan koffie en rust.  Voor jou hopenlijk de langste wachttijd gehad ivm nieuwe longen. Duim voor je. Tot de volgende keer! :W

02-07-2014 om 08:44 uur
Reactie op TanteDaan

Goedemiddag meis, ik ben blij dat je weer gezellie klinkt. Dat betekent dat het een stuk beter met je gaat. Je hoeft nog maar een week en dan ben je weer klaar. Lekker.  ^O^ Hier gaat het ook lekker, zonnetje erbij hondjes vlak bij me en ik heb zowaar voor het eerst in twee weken weer wat huishoudelijk werk gedaan. Ben nu toe aan koffie en rust.  Voor jou hopenlijk de langste wachttijd gehad ivm nieuwe longen. Duim voor je. Tot de volgende keer! :W

Goede morgen TanteDaan,
dat is dan zeker een compliment om te horen dat ik weer gezellig klink haha! :D Was ook de bedoeling :)
helaas vannacht een slechte nacht gehad maar dat mag de pret voor vandaag niet drukken! Gelukkig gaat het bij jou ook lekker :D Altijd goed om te horen ! Tot de volgende keer en ik zal fot weer aantal foto's plaatsen! (zover dat lukt) ;-)

liefs mij x

02-07-2014 om 11:43 uur

Goedemorgen meis,

Nou het zal wel aan vannacht liggen, ben ook knap benauwd geweestl, maar weet je, die nacht is ook weer voorbij en het is nog steeds mooi weer toch? Hahaha tot de volgende keer :W

02-07-2014 om 13:15 uur
Reactie op TanteDaan

Goedemorgen meis,

Nou het zal wel aan vannacht liggen, ben ook knap benauwd geweestl, maar weet je, die nacht is ook weer voorbij en het is nog steeds mooi weer toch? Hahaha tot de volgende keer :W

Kijk dat noem ik nu positiviteit !! Weer een dag met nieuw kansen en wensen ;-)

Liefs xxx

02-07-2014 om 21:21 uur

Hey Saskia! Je bent al over de helft van kuur! k Las eerder dat je de effecten al kan merken, heel fijn. En t zou super zijn dat je er weer zo lange tijd op vooruit kunt!  Vind je dapper hoor,  zo ver van huis :Y
Hopelijk komende nacht beter, slaap lekker!!
Lieve groetjes