NCRV update 2

12-06-2014 om 01:01 uur Gesloten

hee hallo allemaal,

even een kleine update, gisteren om 14:00u had ik de persoonlijke kennismaking met de redactrice (en haar oude stagaire van de NCRV van het nieuwe programma; Deel Je Leven, dit gesprek had ik gelukkig samen met Matthew. Het was erg gezellig en hebben over mijn / ons leventje gepraat. Ze vroeg erg veel, bijvoorbeeld ; wat Matt van mijn situatie vind, hoe we elkaar hebben leren kennen, wat ik van het wachten op nieuwe longen vind, wat ik droom na de transplantatie, wat me nu dagelijks bezighoud en nog veeeeel meer. Dit alles werd met een klein camera'tje gefilmd om het te laten zien aan de eind- redactie. Ook geeft de redactrice genoeg verteld hoe het allemaal gaat als ik wordt 'aangenomen'. Dit hoor ik volgende week.. Erg spannend!!! Als het doorgaat heb ik er iig zin in :D

Lichamelijk gaat het even niet zo goed. Ik heb alweer in deze korte tijd (na de laatste topic) 2 longbloedingen gehad. Ik begin me beseffen dat een infuus kuur hard nodig is om me op te krikken.. Ook gisteren was ik hierom heel verdrietig. 2 a 3 weken van huis is zwaar als je dan aan heimwee leidt (dat heb ik heel erg altijd). Bah maar het is wel voor een goed doel!!!

Tot gauw, liefs x

De reacties zijn gesloten.
12-06-2014 om 10:22 uur

Dat is zeker spannend! Ben benieuwd hoe t verder gaat.

En kan me voorstellen dat je van je lijf verdrietig wordt. Dikke knuf!