Leuke uitspraken 2

20-03-2014 om 19:44 uur

Loïc: gelukkig dat ik geen Lego-mannetje ben. Dan zou mijn kop er telkens af moeten als ik iets anders aantrek.

Login of registreer om te reageren
06-06-2014 om 23:47 uur
Reactie op maraikie

De zoon (10 jaar maar autistisch en verstandelijk gehandicapt) van mijn vriendin gaat naar bed. Vriendin: ik kom zo, doe je kleren maar in de wasmand.
Als ze later bovenkomt heeft hij zijn hele kledingkast leegehaald en in (en om) de wasmand gdaan...... :s)

Zooooo herkenbaar...(zelf een zoon van 12 met autisme en LVG-er).

Login of registreer om te reageren
06-06-2014 om 22:07 uur

Hahahaha tsja ze zei zelf dat ie zn kleren....... Letterlijk nemen he hahahahaha

Login of registreer om te reageren
06-06-2014 om 22:33 uur

Mijn kleindochter van 4 jaar logeert een paar nachtjes,en vraagt:,oma mag ik chocola?Ik zoek in het kastje maar moet haar teleurstellen,ze kijkt me aan en zegt oh jee nu hebben we een groot probleem,mijn buik vraagt chocola .

Login of registreer om te reageren
24-07-2014 om 21:52 uur

Er rijd hier regelmatig een qat door de straat. Veel herrie en ons dochtertje van 4 schrikt er altijd zo van.
Komt ie op een dag weer langs, zegt ze, mam daar was die kwal weer. Haha, is ook beetje zo!!

Login of registreer om te reageren
26-07-2014 om 12:21 uur

Mijn neefje, Jakko. Ruim 2. Boerenzoon. Komt bij mijn broer en schoonzus (machinist en verpleegkundige). Jakko: waar zijn jou koeien....??

(En het katteluik is een Tijgergat, hun kat heet Tijger. Ze hebben geen katteluik, maar hij begreep best waar het voor was....hihi)

Login of registreer om te reageren
26-07-2014 om 13:13 uur

Kinderlogica:

Gisteren op de verjaardag van mn neefje (11) had hij tot nu toe van ieder bezoek 10 euro gekregen. Er zouden nog wel 10 mensen komen en als hij dan van iedereen nog eens 10 euro zoukrijgen...

Zegt zn broertje (9): Wow dan krijg je wel 1000 euro! Dan kan je een auto kopen voor papa en een auto voor mama! (Ze hebben het niet zo breed.)

Moest wel lachen om deze logica. Uiteindelijk zou hij sowieso maar 10x10=100 euro krijgen dan en 2 auto's voor1000 euro moet ik ook nog zien, maar schattig was het wel!

Login of registreer om te reageren
03-08-2014 om 19:05 uur

Ik was vanmiddag iets aan het eten samen met mijn 12 jarig nichtje
Bij de landingsbaan van Schiphol
Nou is ze net in Engeland op vakantie geweest
Komt ze met de vraag: Vliegen de vliegtuigen in Engeland nu ook links?

Login of registreer om te reageren
26-08-2014 om 10:26 uur

Een tijdje terug zat ik met onze zoon in de auto toen mijn gsm begon te rinkelen. Omdat ik achter het stuur zat, vroeg ik mijn zoon om even op te nemen.

Wie was het nu? vroeg ik hem achteraf.
Ja, ik weet het niet, het moordenziekenhuis of zoiets. :?

OK, het was dus dr. Moorkens van het ziekenhuis.

Login of registreer om te reageren
26-08-2014 om 13:01 uur
Reactie op mamm-loic

Wie was het nu? vroeg ik hem achteraf.
Ja, ik weet het niet, het moordenziekenhuis of zoiets. :?

Het is idd altijd heel grappig hoe kleine kinderen boodschappen doorgeven. Ik merk het ook wel eens als ik voor het een of ander bel en ik bel niet vanuit mijzelf, maar er komt dus nog iets/iemand waar ik dan voor bel bij. Dan hoor je idd de leukste berichten op de achtergrond! :)

Login of registreer om te reageren
Moderator
26-08-2014 om 16:32 uur

Was afgelopen zaterdag in Hoogeveen en hoorde het volgende:
Kind ziet iets in een winkel en zegt dat wil ik hebben.
Moeder: ja, ik wil ook wel eens wat hebben.
Kind: wat wil jij dan hebben?

Login of registreer om te reageren