26-05-2014

26-05-2014 om 07:29 uur Gesloten

Hallo lieve allemaal,

Ik ben nu bijna een week verder dus ook een week *bijna* 24/7 aan het zuurstof. En ik moet jullie bekennen dat dit nog lang niet zo vreselijk is als het lijkt. Ik vind het wel erg fijn dat mijn hartslag rustiger is en ik niet na een afwas voor pampus lig. Dit is dus een goede oplossing van mijn transplantatie dokter V.. Ik gebruik nu 2 liter in de nacht maar 1,5 liter overdag. En tot nu toe heb ik nergens last van door de zuurstof qua bijvoorbeeld hoofdpijn (opstapeling). Ik heb in ieder geval meer voordelen dan nadelen. Al lig ik geregeld in de clinch met de slang die òf in de knoop zit of ergens achter blijft hangen..

Gisteren heb ik na 6 jaar een afspraak gehad met een oude lerares / begeleidster van de basisschool. Het was zo gezellig en ik heb genoten. Matthew en ik zijn er spontaan blijven eten
Vandaag is het dus een dag om bij te komen
komen. Gelukkig heb ik hier ook de hele dag voor en verder geen verplichtingen op het koken na dan hahaha..

Ik wens iedereen een hele fijne dag
dag,

veel liefs Saskiaxxx

De reacties zijn gesloten.
26-05-2014 om 08:38 uur

Hey Saskia! Ben blij voor je dat je een beetje gewent bent aan de O2, vooral ook dat je veel voordelen merkt! Rust vandaag maar heerlijk uit, ms nog een beetje nagenieten van gisteren..........
Sterkte meid in alles!

26-05-2014 om 14:28 uur
Reactie op Milly

Hey Saskia! Ben blij voor je dat je een beetje gewent bent aan de O2, vooral ook dat je veel voordelen merkt! Rust vandaag maar heerlijk uit, ms nog een beetje nagenieten van gisteren..........
Sterkte meid in alles!

Hoi Milly,
Ik geniet zeker na, het was zo onwijs gezellig! Als vanouds ;-)
Dankje voor je reactie, super!!
Liefs x

26-05-2014 om 11:17 uur

Fijn dat er geen stapeling is, sterkte.

26-05-2014 om 12:18 uur

fijn om te horen dat t niet zo erg is als t lijkt. ik moet waarschijnlijk vanaf de zomer 24\7 aan de zuurstof en de gedachte eraan vind ik vreselijk.

26-05-2014 om 20:17 uur
Reactie op zoefie

fijn om te horen dat t niet zo erg is als t lijkt. ik moet waarschijnlijk vanaf de zomer 24\7 aan de zuurstof en de gedachte eraan vind ik vreselijk.

Ha Zoefie, het lijkt idd heel erg maar als je meer voordelen hebt dan nadelen, en zoals bij mij mijn hartslag, valt het reuze mee! Waarom is de keus bij jou qua de zuurstof? En waarom aankomende zomer pas? Hopelijk wil je het beantwoorden. Ik ben benieuwd.

Succes in ieder geval,

Liefs Saskia.

26-05-2014 om 13:28 uur

Fijn om te lezen dat de 24/7 zuurstof een beetje meevalt. Hoewel de hele tijd met de slang in de knoop zitten me wel heel irritant lijkt.

26-05-2014 om 20:20 uur
Reactie op Solstice

Fijn om te lezen dat de 24/7 zuurstof een beetje meevalt. Hoewel de hele tijd met de slang in de knoop zitten me wel heel irritant lijkt.

Ha Solstice, het valt gelukkig mee, af en toe met de slang dansen is wel gezellig ;-)

Liefsx

26-05-2014 om 15:22 uur

Hoi Saskia,

Mooi dat t iets minder erg is dan dat je altijd gedacht had!
Ik heb ook een tijdje O2 thuis gehad, t went inderdaad snel, maar opeens dan is het weer raar en zit je volledig in de knoop...vooral met kleding, na douchen enzo :) En in t ziekenhuis heb ik ook vaak continu O2, maar nu gelukkig thuis niet meer.
Fijn dat t je goed doet en dat je merkt dat je hart rustiger is. Hopelijk houd je het gewoon zo wat makkelijker en beter vol totaan de trans. Die hopelijk ook niet meer al te lang duurt..!!

Leuk dat je hier ook schrijft, vind t leuk je te volgen!

Liefs

26-05-2014 om 20:23 uur
Reactie op Edelweiss

Hoi Saskia,

Mooi dat t iets minder erg is dan dat je altijd gedacht had!
Ik heb ook een tijdje O2 thuis gehad, t went inderdaad snel, maar opeens dan is het weer raar en zit je volledig in de knoop...vooral met kleding, na douchen enzo :) En in t ziekenhuis heb ik ook vaak continu O2, maar nu gelukkig thuis niet meer.
Fijn dat t je goed doet en dat je merkt dat je hart rustiger is. Hopelijk houd je het gewoon zo wat makkelijker en beter vol totaan de trans. Die hopelijk ook niet meer al te lang duurt..!!

Leuk dat je hier ook schrijft, vind t leuk je te volgen!

Liefs

Ha Edelweiss, wat fijn voor je dat je het thuis iig niet hoeft. Dat scheelt een hoop he! Het douchen is zeker wennen maar gaat elke keer beter. Dankje wel voor je lieve woorden
Hopelijk komt het perfecte setje gauw en dan.kan om de zuurstof weer achtwr me laten.

Liefs Saskia.