E-Bike #2

02-10-2013 om 09:01 uur

Oeps..weeral een nieuwe topic aangemaakt. *O*

Gisteren,naar de fietsenwinkel gereden...en heb me daar een breed fietszadel aangekocht.
Is aangenamer rijden....dan op een smal zadel. :Y :Y

Groetjes, :W

Login of registreer om te reageren
09-04-2014 om 09:34 uur

Gisteren bij de dealer toevallig ontdekt,dat ik infeite zes ondersteuningen heb.
Ik dacht aan drie...maar als het lichtje knipperd in het display dat geeft dan ook nog een kleine ondersteuning.
Waardoor je met de batterij nog meerdere km kunt rondrijden. ^O^ ^O^
Die e-bike is een fantastische uitvinding voor een longpatient...gewoon heeerlijk. *O*

Login of registreer om te reageren
10-04-2014 om 19:04 uur

Ik vind het ook een uitvinding. Heb hem bijna 3 maanden en heb inmiddels al bijna 1000 km gefietst. Zo ver zou ik op een gewone fiets niet kunnen fietsen

Login of registreer om te reageren
18-04-2014 om 23:19 uur

sinds 3 weken ook een e bike ik vind het geweldig.
mijn huisarts en de fysio raadde mij het eigenlijk af,omdat je benen niks zouden doen!!!!
maar niks is minder waar!!!ik beweeg mijn benen met een lichte kracht inspanning en de fiets heeft veel verschillende  standen.en nu vind ik het geweldig om weer te fietsen,wat ik al 8 jaar niet kon!!.

Login of registreer om te reageren
21-04-2014 om 14:19 uur

vanacht mijn accu opgeladen, en nu geeft de display een fout aan. En de accu is niet opgeladen  :X
ik kan op internet en in t boekje wat bij de fiets hoort niet vinden waar de fout zit, dus morgen maar even langs de fietsenzaak

Login of registreer om te reageren
23-04-2014 om 15:59 uur
Reactie op emsepems

vanacht mijn accu opgeladen, en nu geeft de display een fout aan. En de accu is niet opgeladen  :X
ik kan op internet en in t boekje wat bij de fiets hoort niet vinden waar de fout zit, dus morgen maar even langs de fietsenzaak

och, mijn accu is niet meer goed en moet bij de fabrikant aan de computer. t valt onder pech.
maar nu een andere accu meegekregen, dus kan lekker weer eindeloos fietsen.

Login of registreer om te reageren
05-05-2014 om 17:28 uur
Reactie op emsepems

och, mijn accu is niet meer goed en moet bij de fabrikant aan de computer. t valt onder pech.
maar nu een andere accu meegekregen, dus kan lekker weer eindeloos fietsen.

en ik heb weer een nieuwe accu gekregen vandaag! Top. lekker de zomer infietsen  *O*

Login of registreer om te reageren
05-05-2014 om 18:53 uur
Reactie op emsepems

en ik heb weer een nieuwe accu gekregen vandaag! Top. lekker de zomer infietsen  *O*

^O^ ^O^ ^O^ fietsen maar dan  *)

Login of registreer om te reageren
21-04-2014 om 20:55 uur

Hallo allemaal,  :W

Ik heb sinds 1,5 jaar de diagnose astma.
Het sporten vind ik ingewikkeld. Ik neem tevoren wel mijn ventolin (2x)
Ik doe aan aerobic 1x per week en eens per twee weken zwemmen. Daarnaast wandel ik wekelijks met een vriendin. Gisteren heb ik 2x 20km gefietst tegen de wind in. Ik was total loss. Niet normaal. Ik had ook net antibiotica achter de rug. Nu een dag later heb ik weer meer last. Pijn op borst en tussen schouderbladen. Meer slijm en keelpijn. Ontzettend moe. Niet heftig allemaal maar ik ben er wel van geschrokken.
Ik moet toch een stukje kunnen fietsen...?

Ik heb geen e-bike. Ik ben pas 40. Maar tja dat alleen oudjes een e-bike mogen gebruiken is natuurlijk verleden tijd. Toch is dat nog wel de gedachten van mijn omgeving. (Geen ervaring met astma in mijn omgeving)

Wat gaf jullie de doorslag voor een e-bike of ondersteuning? (Want er is verschil begrijp ik)
Mijn plezier in fietsen is er nu vanaf.
Als je de ondersteuning niet gebruikt fietst het dan juist zwaarder?

Paasgroeten van Marklasier  :W

Login of registreer om te reageren
23-04-2014 om 15:53 uur
Reactie op Marklasier

Hallo allemaal,  :W

Ik heb sinds 1,5 jaar de diagnose astma.
Het sporten vind ik ingewikkeld. Ik neem tevoren wel mijn ventolin (2x)
Ik doe aan aerobic 1x per week en eens per twee weken zwemmen. Daarnaast wandel ik wekelijks met een vriendin. Gisteren heb ik 2x 20km gefietst tegen de wind in. Ik was total loss. Niet normaal. Ik had ook net antibiotica achter de rug. Nu een dag later heb ik weer meer last. Pijn op borst en tussen schouderbladen. Meer slijm en keelpijn. Ontzettend moe. Niet heftig allemaal maar ik ben er wel van geschrokken.
Ik moet toch een stukje kunnen fietsen...?

Ik heb geen e-bike. Ik ben pas 40. Maar tja dat alleen oudjes een e-bike mogen gebruiken is natuurlijk verleden tijd. Toch is dat nog wel de gedachten van mijn omgeving. (Geen ervaring met astma in mijn omgeving)

Wat gaf jullie de doorslag voor een e-bike of ondersteuning? (Want er is verschil begrijp ik)
Mijn plezier in fietsen is er nu vanaf.
Als je de ondersteuning niet gebruikt fietst het dan juist zwaarder?

Paasgroeten van Marklasier  :W

net klaar met antibiotica, en dan 2x20 km fietsen in de wind en dan vinden dat dat allemaal moet kunnen? helaas kan ik het niet met mijn astma. vraag je misschien niet wat heel teveel van jezelf? Met reactie van je astma als gevolg....

waarom wel of neit een ebike. ik heb hierover een topic gestart, lees die maar eens door. Enne... leeftijd maakt niet uit hoor

Login of registreer om te reageren
21-04-2014 om 21:01 uur

Fietsen is zwaarder dan wandelen. Je kan met een e-bike de ondersteuning regelen. Als ik alleen fiets zet ik hem op volle ondersteuning maar dat is niet leuk voor anderen waar ik mee fiets die op een gewone fiets rijden.

Ik heb altijd veel gefietst en met mijn e-bike kan ik dat blijven doen. Op een normale fiets zou ik minder ver kunnen en ook de brug niet meer over fietsen als ik naar mijn werk ga.

Login of registreer om te reageren