(Kleine) Genietmomenten #2

25-06-2013 om 13:28 uur

Hier weer verder genieten ^O^

Login of registreer om te reageren
12-11-2013 om 22:07 uur

Mijn lieve collega die twee schoonmaaksters wegjaagt die de luchtfilters in het plafond willen uit komen stofzuigen want 'er werken hier twee mensen met astma en die hebben daar last van, kom tijdens de pauze maar terug'  ^O^

Login of registreer om te reageren
11-03-2014 om 22:03 uur

Ik geniet van mijn kleindochter Mia. Ze is net 4 geworden en dit is haar eerste week in groep 1. Wij passen dinsdags na schooltijd op haar (dat doen we al een aantal jaren).
Vanmiddag stelde zij voor om Theekransje te spelen!
Theekransje........  :?  Tuurlijk wil ik dat.
Met het theeserviesje, water, wat blaadjes, een paar steentjes (suikerklontjes) en zand....... op de rand van de zandbak.
Oh wat is het genieten van en met dat kleine meisje!
Oma Akke

Login of registreer om te reageren
14-03-2014 om 16:07 uur

[quote author=Oma Akke link=topic=4660834.msg452048#msg452048 date=1394571809]

Met het theeserviesje, water, wat blaadjes, een paar steentjes (suikerklontjes) en zand....... op de rand van de zandbak.

[/quote] Wat een heerlijke gezelligheid, genieten!

Login of registreer om te reageren
14-03-2014 om 16:03 uur

De roze bloesems in de bomen, dat vind ik altijd zo mooi. Dan is het echt lente!

(sorry, misschien minder leuk als je allergisch bent, maar voor mij is dit echt genieten)

Login of registreer om te reageren
14-03-2014 om 16:06 uur

van de ooievaar die ik vandaag zag vliegen naar zijn nest, met een grote tak in zijn bek. t nest wordt prachtig gemaakt voor zijn toekomstige kindjes... bijzonder altijd weer

(en ook ik hou van de bloesem, allrgisch ook maar kan er gelukkig wel erg van genieten!)

Login of registreer om te reageren
14-03-2014 om 21:52 uur

Na anderhalve week (grotendeels) alleen thuis, een bosje gerbera's van m'n moeder als nieuw uitzicht en een broodje eten met m'n vriend bij La Place :)

Login of registreer om te reageren
21-03-2014 om 20:37 uur

Zondagmorgen na de kerkdienst. We zijn aan het koffiedrinken. Jakko (2) draaft naar de keuken en wij horen hem in een la rommelen...wat hij toch aan het doen is??
Hij komt terug met een (best grote....) oranje plastic kindereetlepel (van de Ikea). En plompt die in mijn koffie (papa en mama hadden een lepel in de koffie en ik niet....dat kon niet...)....Lief is hij he... zo goed om mij denken... :* :* O+

Login of registreer om te reageren
21-03-2014 om 20:38 uur

Genieten van mijn kleine neefje die nu 8 maandjes is  *)

Login of registreer om te reageren
21-03-2014 om 22:45 uur

Beter laat dan nooit. Ik heb genoten van het etentje met collega's woensdag ondanks dat ik me niet top voelde. Mijn lieve vriend die me gebracht en gehaald heeft tot in de binnenstad waar je met de auto bijna niet kan komen, mijn collega's die het fijn vonden dat ik er was maar ook lief en bezorgd waren en begrepen dat het even niet zo goed ging en me op het hart gedrukt hebben rustig aan te doen en vooral niet te snel teveel willen. Mijn teamleider die daar onverwacht flexibel mee omgaat. Verder alle mailtjes van mensen van de roeivereniging en mensen die aan mijn vriend vragen hoe het met me gaat, ook na drie weken nog. Dat doet echt goed.

Login of registreer om te reageren
25-03-2014 om 19:39 uur

Ik heb genoten van de armpjes van m'n meisje om m'n nek, met als toetje: een hondenkusje (grote lik...)

Login of registreer om te reageren