E-Bike #2

02-10-2013 om 09:01 uur

Oeps..weeral een nieuwe topic aangemaakt. *O*

Gisteren,naar de fietsenwinkel gereden...en heb me daar een breed fietszadel aangekocht.
Is aangenamer rijden....dan op een smal zadel. :Y :Y

Groetjes, :W

Login of registreer om te reageren
03-12-2013 om 10:29 uur

Nu de winter weer in aantocht is een vraagje
brengen jullie de accu ook altijd naar binnen in de warmte als het vriest. Ik doe het de laatste tijd wel, mijn schuurtje is zo koud, en t is niet zo goed voor de accu's, die vorst

-----------------

even gespit in mijn handleidingboekje en internet. als je tijdelijk je fiets niet gebruikt moet de accu opgeborgen worden t liefst tussen de 5 en 10 graden.
Dus ik hoef de accu nu niet steeds van de lader te halen, gebruik hem iedere dag.
ook weer duidelijk  ;)

Login of registreer om te reageren
03-12-2013 om 15:31 uur
Reactie op emsepems

Nu de winter weer in aantocht is een vraagje
brengen jullie de accu ook altijd naar binnen in de warmte als het vriest. Ik doe het de laatste tijd wel, mijn schuurtje is zo koud, en t is niet zo goed voor de accu's, die vorst

-----------------

even gespit in mijn handleidingboekje en internet. als je tijdelijk je fiets niet gebruikt moet de accu opgeborgen worden t liefst tussen de 5 en 10 graden.
Dus ik hoef de accu nu niet steeds van de lader te halen, gebruik hem iedere dag.
ook weer duidelijk  ;)

ik haal hem er altijd uit  ;)

Login of registreer om te reageren
04-02-2014 om 10:24 uur

Hallo,

Slecht nieuws,ben door het achterwiel van mijn e-bike gezakt!! >:(
Natuurlijk door mijn téééveel overgewicht.
Deze namidag zouden ze hem komen ophalen voor herstelling..en versteveging van het achterwiel.

Maar ik sta nu op dieet...en hoop dat dat niet meer gebeurd!
:W

Login of registreer om te reageren
04-02-2014 om 10:42 uur

Vervelend maar gaat vast nog een keer gebeuren... eerdaags heb je jouw vriendin achterop tenslotte.. _O-

Login of registreer om te reageren
04-02-2014 om 11:58 uur

Fietsen helaas nog niet mijn ding ,te koud ! volgens de kiné niet goed onder de 15 grd  :P

Login of registreer om te reageren
05-02-2014 om 08:58 uur

hallokes,

@Marcus,neen de "vriendin" komt niet op de e-bike....die heeft zelf een fiets.

@Hilde,het ganse jaar erdoor...is een gemakkelijk vervoermiddel...ook voor de  boodschappen achter de hoek.
De auto ga ik verkopen,want rijden met 60% zicht is ook niet verstandig.
Desnoods neem ik een taxi.

Groetjes, :W

Login of registreer om te reageren
19-02-2014 om 06:51 uur

Ik zal blij zijn dat ik mijn e-bike terug heb...deze is voor herstelling naar de dealer.
Er moest een verstevigde velg en andere spaken geplaatst worden.

Heb nu een vervang fiets...maar met een kleinder en smal zadel!!...alsook de fietsbel,das een prul en die is reeds helemaal stuk..alsook geen kilometer teller..en dan moet ik zelf ongeveer rekenen hoeveel km ik reeds gereden heb!!

Want rijden zonder electriek das prakties zo goed als uitgesloten..heb reeds één maal een taxibusje moeten laten aanrukken..want de batterij was zogoed als leeg..en was nog te ver van huis!! >:( >:(

Login of registreer om te reageren
22-02-2014 om 09:02 uur

Joepie, ^O^

Gisteren hebben ze mijn fiets teruggebracht..het was terug heerlijk rijden met het brede zadel.
Maar de nieuwe spaken moeten aangedraaid worden na 500km..zal iets worden rond Mei denk ik.

Login of registreer om te reageren
12-03-2014 om 15:47 uur

al dik 500 km gefietst op mijn e bike! wat ben ik toch blij met deze fiets!!!!  *O*

Login of registreer om te reageren
12-03-2014 om 17:39 uur
Reactie op emsepems

al dik 500 km gefietst op mijn e bike! wat ben ik toch blij met deze fiets!!!!  *O*

doe zo verder ! *) *)
fijn toch hé  *)

Login of registreer om te reageren