Waar we het nieuwe jaar al goed in gaan!

10-01-2014 om 20:09 uur

Het jaar is goed begonnen.

We hebben vandaag de 3 huizen bekeken, die we nog hadden staan.
En we hebben er nog 1tje overgehouden!

De andere 2, waren huurwoningen die werden verkocht, dus van de woningbouw uit.
Maar beide, in slechte staat. De vraagprijs was dan ook veel te veel voor wat het huis in feite waard was.
Toen reden we naar het laatste huis op de route.

Wat een topper!
Een grote eengezinswoning, met ruime keuken, relaxte badkamer met ligbad en douchecabine, en in totaal 4 slaapkamers. Voor een groot deel ligt er laminaat, en in een paar slaapkamers ligt er tapijt, maar van dat hele korte. In de grote slaapkamer ligt laminaat, dus dat is een grote pre.
Ook de keuken, is super.

Dus we zijn daarna nog even wat gaan eten in een lunchroom in het winkelcentrum,
hebben er over gepraat, en zijn tot het besluit gekomen om toch nog even langs de Hypotheker te gaan.

Dat resulteerde in, het plannen van een tweede bezichtiging met een aankoopmakelaar.

Je kan dus wel stellen dat het de goede kant uit gaat.
De 18e nog een gesprek bij de hypotheker en de 21e de tweede bezichtiging.
Nog een ruim weekje wachten, maar dan hopen we ook wel op goed nieuws.
Het is natuurlijk een mooie woning en we weten (natuurlijk) niet of er andere gegadigden zijn.
Erg spannend dus!

Helaas, moesten we bij aankomst thuis, na zo'n drukke ochtend, er achter komen dat de liften werden gemaakt. Dus 7 verdiepingen omhoog met de trap.
Ik was aardig kapot moet ik zeggen, ik had al slecht geslapen vannacht na een superdrukke avonddienst, dus wilde eigenlijk al snel m'n bed in.
Tot ik me bedacht dat ik nog geen avondeten had voor het weekend! STOM!

Dus ik mocht even teruglopen naar de super, en wederom die 7 verdiepingen omhoog klimmen.
Ik was uitgeteld, heb ook 1,5 uur even geslapen om bij te kunnen tanken.

Komend weekend weer dienst. Komende week weer 2 dagen naar school, plus nog 2 dagen werken.
Dus nog eventjes werk aan de winkel voor dat het de 18e is!
Gelukkig maar, anders word ik gek van enthousiasme.
Wat ik ook niet te veel wil zijn.. enthousiast..
Mochten er uiteindelijk andere kapers op de kust liggen, wil ik niet TE teleurgesteld zijn.

Maar het zal wachten worden.

Gelukkig kan ik me nog even bezig houden met school en werk!
Met een beetje geluk zal ik m'n examen Geriatrie ook gehaald hebben..

Stap voor stap.. Komt het uiteindelijk altijd goed.

:W :W

Login of registreer om te reageren
10-01-2014 om 20:45 uur

Oei twee keer zeven verdiepingen met de trap, ik word al moe als ik er aan denk ;)

Het huis klinkt wel heel erg goed. Ik ben benieuwd hoe de tweede bezichtiging gaat!

Login of registreer om te reageren
10-01-2014 om 22:29 uur

Spannend hoor.
Succes bij de tweede bezichtiging hopelijk wordt het wat.
Werkse het weekend en succes op school. Hoop voor je dat je examen gehaald hebt.

Login of registreer om te reageren