(Kleine) Genietmomenten #2

25-06-2013 om 13:28 uur

Hier weer verder genieten ^O^

Login of registreer om te reageren
25-09-2013 om 17:31 uur

Het plezier van de zanger(essen) van het alzheimerkoor als ze "de klokken van Arnemuiden" zingen

Login of registreer om te reageren
02-10-2013 om 16:43 uur

Van de kaartjes die ik kreeg, waarvan 1 van Hadassa, net 6 en net in groep 3 die zelf haar kaart heeft geschreven: veel piterschap!

Login of registreer om te reageren
02-10-2013 om 16:47 uur
Reactie op maraikie

Van de kaartjes die ik kreeg, waarvan 1 van Hadassa, net 6 en net in groep 3 die zelf haar kaart heeft geschreven: veel piterschap!

dan knap je zeker snel op met zo'n lieve wens  :Y

ik genoot vandaag en ook gisteren van die heerlijke zon. gisteren lekker zittend op t balkon, vandaag lekker liggend op de bank. Heerljik die warmte van de zon!

Login of registreer om te reageren
23-10-2013 om 18:59 uur

Mijn mooiste genietmoment van vandaag

De gezichten van mijn ouders die door mijn broer en mij en onze aanhang verwend werden met een Ipad 2 met webcam. Zodat ze als ze straks lang in Spanje zijn kunnen skypen met kinderen, kleinkinderen waarvan de jongste ze kan voorlezen (zit net in groep 3), en kunnen kletsen tegen hun achterkleinkind van 2 maanden.

Login of registreer om te reageren
05-11-2013 om 12:55 uur

Ik geniet van het vooruitzicht dat ik met mijn aankomende stage (vanaf maandag een half jaar lang) niet om 4.30 op hoef maar om 5.45. Ik heb na ruim een jaar zoeken eindelijk een kamer gevonden en die is toevallig dichtbij mn stageplek. Ik kan dit weekend al verhuizen.

Ik maakte me een beetje zorgen over stage, ik ben al zo snel moe en dat vroege opstaan maakt dat alleen maar erger. Maar nu zijn die zorgen dus een stuk minder.

Ohhh wat ga ik genieten van die extra uurtjes slaap! *O*

Login of registreer om te reageren
05-11-2013 om 13:18 uur

@ Iris: geweldig!!!
Veel plezier in je nieuwe woonplek en succes met verhuizen!

Login of registreer om te reageren
05-11-2013 om 13:24 uur

Wat superfijn iris!

Ik genoot net van een uurtje snuffelen in de boekhandel

Login of registreer om te reageren
05-11-2013 om 19:17 uur

Wat fijn Iris! Dat zal een hoop schelen succes met alles! ^O^

Ik heb zondag vooral genoten van een dagje dierentuin met twee vriendinnen en hun kinderen. Wat kunnen die kleintjes me toch weer heel blij maken heerlijk! :*

Login of registreer om te reageren
06-11-2013 om 18:17 uur

@ Iris, wat lekker...
die extra uurtjes die je voor 7 uur kunt slapen voelen altijd dubbel zo lekker...

Beetje afgezaagd, maar ik kan blijven genieten van mijn kleine meisje...
Die nu loopt te babbelen en zwaait met haar vingertje alsof ze iets doet wat niet mag (ben ik te streng misschien  ;))

Login of registreer om te reageren
06-11-2013 om 18:20 uur

Ik geniet van mijn meisje, bijna 10 jaar nu....
Na heel veel heftige momenten zitten we nu in rustig vaarwater  :)

Login of registreer om te reageren