(Kleine) Genietmomenten #2

25-06-2013 om 13:28 uur

Hier weer verder genieten ^O^

Login of registreer om te reageren
03-07-2013 om 18:56 uur

Hi hi,

Ik heb veel telefonisch overleg met collega's in het buitenland. Vandaag zei 1 van de collega's, als ik jouw stem hoor; ik vind dat je een lieve stem hebt. iedereen van ons team vindt je zo'n aardige stem hebt.

Dat vind ik nou schattig  :+  :) ; al vind ik mijn stem zelf helemaal niet lief of schattig.

Maar ik moet wel de rest van de dag glimlachen om hun opmerking.

groetjes bioloogje

Login of registreer om te reageren
20-07-2013 om 06:35 uur

net telefoon gehad van mijn broer, ik ben tante geworden van
een neefje genaamd bas  *)

Login of registreer om te reageren
21-07-2013 om 06:39 uur

Wendy, van harte gefeliciteerd.

Het blijft toch altijd weer een wondertje O+

Aan Aruba: Wat een schatje en ze wordt met haar eerste stapjes al weer groot.

Love

Login of registreer om te reageren
22-09-2013 om 16:03 uur

Dat er weer spruitjes zijn (al zijn ze nog wat duur...) en dat mijn neefje sinds 2 maanden eindelijk niet meer mama tegen papa zegt

Login of registreer om te reageren
24-09-2013 om 11:09 uur

vandaag fietste ik naar het sportcentrum, en genoot van alle mooie spinnenwebben in de struikjes, die zich nu goed lieten zien door de mist. prachtig gezicht!

Login of registreer om te reageren
24-09-2013 om 13:05 uur

Na een drukke avond op de afdeling, dat er mensen zijn die mij (ons) bedanken voor het simpel helpen om naar bed te gaan. Dat doet me goed.

Login of registreer om te reageren
24-09-2013 om 19:01 uur

Bewoners die je allerlei lekkers toestoppen omdat ze niet willen dat je ziek word en zij je moeten missen

Login of registreer om te reageren
24-09-2013 om 20:59 uur

Ik had vandaag n afspraak in een ziekenhuis. De vorige x dat ik daar kwam (vlak na 3 behoorlijke exa's waarbij ik bij de tweede zelfs in het ziekenhuis (een andere) had gelegen) heb ik onderweg n paar x moeten rusten omdat ik het hele stuk, moet helemaal achter in het zh zijn, niet in 1x kon volhouden.
Maar vandaag kon ik gewoon in 1x doorlopen. En ik was snel weer op adem. Zo blij mee!

Login of registreer om te reageren