Ccam

11-09-2013 om 13:55 uur

Hallo, ik heb een vraag. Zijn er nog meer leden die bekend zijn met Ccam? Mijn zoontje heeft dit, is twee jaar geleden geopereerd en er zijn twee kwabben verwijderd. Al met al gaat t redelijk. Zou graag met lotgenoten in contact komen.

Login of registreer om te reageren
11-09-2013 om 15:15 uur

Welkom op het forum :W

Login of registreer om te reageren
11-09-2013 om 17:43 uur

Welkom op dit forum en heel veel sterkte.

Anja

Login of registreer om te reageren
Moderator
11-09-2013 om 19:23 uur

Welkom Pamela op dit gezellige en informatieve forum.

Login of registreer om te reageren
11-09-2013 om 21:56 uur

Hier zijn twee topics van Pamela samengevoegd.

Succes met het vinden van lotgenoten Pamela! Ik had nog nooit van ccam gehoord.

Login of registreer om te reageren
26-09-2013 om 17:02 uur

hallo pamela wat erg om dat met je kindje meet maken ik heb er ook nog nooit van gehoorden ik wens je veel sterkte

Login of registreer om te reageren
02-02-2014 om 21:51 uur

Hallo,

Mijn dochter is 2 maal geopereerd aan ccam, ook bij haar zijn in totaal de twee linker kwabben gehaald.
Het gaat gelukkig nu ( ze is ondertussen 7 ) heel erg goed met haar.
Maar oh oh wat waren dat vreselijke moeilijke tijden.. Hoe gaat het nu met je kindje?

Groetjes Bianca

Login of registreer om te reageren
02-02-2014 om 22:11 uur

Hallo allemaal,
Het gaat redelijk met me zoontje Kees. Nu 3,5 jaar maar nog regelmatig ziek, longontstekingen blijven de kop op steken.
Ook wet hij nu erg slecht, afgelopen week veel onderzoeken gehad om te kijken if door de verwijdering van de twee long kwabben soms iets anatomisch is veranderd. Hij staat nu wel zo slecht in zijn gewicht dat sondevoeding wel geadviseerd wordt. Woensdag krijgen we de uitslag en behandelplan. Afgelopen kerst is hij ook erg siek geweest en sinds dit weekend weer erg aan t piepen en hoesten.

Login of registreer om te reageren
03-02-2014 om 00:01 uur

Dag Pamela,

Bij ons is op de 20-weken echo een longafwijking geconstateerd waarbij artsen nog steeds twijfelen over CCAM of longsequester. Ik ben nu 29 weken en we staan streng onder controle om de groei vd afwijking in de gaten te houden.

Wat vervelend om te lezen dat het nog niet zo goed gaat met jullie zoontje. Hoe oud is hij nu? Wanneer is dit bij jullie ontdekt? Ik zou ook graag in contact komen om ervaringen uit te wisselen.

Veel sterkte!

Groetjes Janneke

Login of registreer om te reageren