Mijn dagje VIII

15-08-2013 om 22:10 uur Gesloten

Hier ben ik dan weer in een nieuw topic want andere is vol.

En heb super nieuws  ;)
Maar eerst iedereen voor de leuke kaartjes bedanken, was echt fijn ze te krijgen.
I love cards  O+
En ook voor alle steun die ik kreeg.

En nu dan het goede nieuws
IK BEN TERUG THUIS
Nog wel niet helemaal oke, en het is niet dat ik naar huis mocht omdat ik goed ben, maar omdat het infectiegevaar op de afdeling te groot werd. En ze bang waren ik een infectie zou opdoen. Dus wilde ze me er zo snel mogelijk weg hebben.
Wat ik wel snap.
En ik ben er super blij mee, terug in mijn eigen bedje slapen.
En nu wat proberen te recupereren van de zh opname.
En dan hopelijk snel terug wat proberen op te bouwen.
Maar dat is nog niet voor nu.

Nu eerst uitrusten
Slaap zacht  :z :z :z :z
Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

De reacties zijn gesloten.
19-08-2013 om 12:44 uur

Heidi,

Fijn dat je zo'n leuke avond hebt gehad. Heb je af en toe nodig. Een DVD kijken vindt mijn dochtertje ook zo leuk, ik kijk amper tv of DVD's.
Ik hoop dat het je lukt je dossier af te krijgen. Bij mij valt er altijd een last van mijn schouders als de administratie op orde is.
Groetjes,

Kariboe

19-08-2013 om 18:43 uur

Heidi,

Ik hoop dat je een goede dag heb gehad.
Dat papieren gedoe is altijd een hele klus vind ik persoonlijk. Ik doe al best veel digitaal en dan nog is het veel uitzoeken  :@

Fijn dat de stimulator het goed doet  ^O^

Gaat bas mee naar de apotheek  :? dan kan hij ook voortaan je medicijnen ophalen  ;) ( tasje op zijn rug binden  Moet je niet teveel gelijk vragen hoor)

Ik bestel namelijk altijd wel een hele vracht tegelijk ( blij dat ze niet zwaar wegen maar de dozen zijn zo groot )

Is de postmuis al aankomen vliegen

liefs
petra

19-08-2013 om 23:43 uur

@HJ valt best mee, ik geniet van taxi mama, moet dus alleen maar mee rijden, is eigenlijk ook al vermoeiend. Maar het is gelukt  ;) en de dvd 's zijn er nog niet, misschien morgen, spannend blijven wachten. @Kariboe ja dat heb ik ook dat er een last van mijn schouders valt als de papierwinkel rond is, en dat is nu, dossier is helemaal in orde, nu wachten op beslissing vaph, hoop dat dat niet te lang meer duurd.
@puckie dagje is goed verlopen, en papieren zijn in orde gelukkig maar, nu dus wachten op beslissing vaph, dat is het spannendste, bij de apotheek heb ik ook altijd een hele hoop mee, alleen is het nooit voor heel lang, mama zei nu kom je toch een paar maand toe, heb eens bekeken alles wat erin zat tussen de 15 en 28 dagen. Als je de kaart bedoelt die een hele weg heeft afgelegd die heb ik al die was er al toen ik in het ziekenhuis lag.

Een laat blogje, maar komt omdat computer even raar deed.
Nu is het gelukkig opgelost en schrijf ik verder  ;)

Mijn papieren voor dossier vaph zijn eindelijk in orde, nu is het spannend wachten op de beslissing die ze maken. Ik hoop dat het en goede beslissing is, en dat ik alle hulpmiddelen die ik nodig heb krijg.
En ik hoop dat het niet al te lang meer duurt, want het dossier in orde krijgen heeft al een jaar geduurd dus nu liefst iets sneller  ;), ik hou jullie op de hoogte.

Dan nog even langs de apotheek geweest, en weer mij inkopen gedaan, een hele hoop.
Mama zei toen ze het zag liggen allemaal nu kom je toch wel even toe, ik lach even zal het straks eens uitrekenen zeg ik en zo belooft zo gedaan. het meeste kom ik een halve maand mee toe zo een 15 dagen en enkele kom ik rond de 28 dagen mee toe  :@ en die zijn dus in de minderheid  :@. Ja ik heb een stapel aan medicatie en ook wel steeds een mooi bedrag dat ik moet betalen. En elke ziekenhuisopname komt er wel weer iets bij, minderen lukt nooit spijtig genoeg.

En na de apotheek was mijn kaarsje uit, was moe en heb dan ook niet veel meer gedaan dan geslapen.En heb dus in de namiddag niet veel meer gedaan  :@

Slaap zacht  :z :z :z

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

20-08-2013 om 10:47 uur

Hoi Heidi,

Ik hoop ook dat je snel antwoord krijgt. Als je zo weinig lucht hebt als jij gaat dingen al moeilijk genoeg.
Duimen dat je krijgt waar je om gevraagd hebt.  *O* Krijg je je zuurtstof al terugbetaald?
Je huisarts geeft zeker niet zo'n grote hoeveelheden mee omdat je toch vaak bij haar bent en het soms verandert?
Ik hoop dat je vandaag weer fit bent.
Groetjes,

Kariboe

20-08-2013 om 13:02 uur

Hoop dat je snel uitsluitsel krijgt betreffende je dossier.
Fijn dat je wel alles hebt kunnen doen wat je wilde.
Oeps dus je bent iedere 2 weken bij de apotheek voor nieuwe meds geloof dat je mams geen idee had hoe lang je met iets doet. Vandaag maar lekker rustig dagje van maken en een beetje bijkomen van de drukke dag gister.

20-08-2013 om 21:58 uur

@Kariboe ik hoop het ook, is nu even spannend afwachten, mijn huisarts geeft wel redelijk wat mee, maar het probleem is met die stapel kom ik niet lang toe omdat ik zoveel neem  :@, bv duovent de grootste verpakking hier kom ik 4 dagen mee toe, er zitten wel maar 20 in, en dan mag ik niet eens een extra nodig hebben en heb zo 4 verpakkingen dat is dan voor 16 dagen zonder eens extra nodig te hebben. En zo is dat met alles  :@
@HJ ja heb gelukkig alles kunnen doen, en ben soms wel meer dan om de twee weken bij de apotheek  :@ als ik er weer iets bij krijg of zo  :@

Ik ben blij, mijn dvd 's zijn er en heb er al eentje bekeken  :)
Ze gingen volgens de mail maar pas morgen hier zijn en ineens waren ze daar  :)
Ik super blij en direct achter de tv  ;)

Ben ook even langs de revalidatie geweest, niet om zelf te oefenen haha dat gaat nog niet, maar wel om mijn reva maatjes eens te zien. Ze waren allen super blij mij te zien, dat is echt fijn.
En dan gelijk een afspraak gemaakt bij de kinesist dat ik terug wat oefen met mijn longen.

En voor de rest niet echt veel gedaan.
Ben vrij moe, al de ganse dag, dus maar eens goed uitrusten  ;)

Slaap zacht  :z :z :z

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

20-08-2013 om 22:03 uur

Wat fijn dat je dvd's er onverwacht al waren. Kun je lekker filmpje kijken en uitrusten.
Leuk dat je even bij je maatjes bent geweest.
Lekker uitrusten en verder opknappen hopelijk morgen weer een betere dag.

21-08-2013 om 21:19 uur

@HJ ja idd heb er al een van gezien, vandaag nog geen tijd gehad om naar een andere te kijken. Misschien straks wel. Bedankt voor je kaart ze is vandaag aangekomen.
@puckie je kaart is toegekomen, bedankt daarvoor.

Vandaag kamer opgeruimd, alle ik instructies geven en mama uitvoeren  ;)
Ineens ook mijn kasten eens op orde gezet, op dezelfde wijze  ;)
Is wel fijn in bed liggen en zeggen wat er moet gebeuren, en het zelf niet moeten doen.

Voor de rest heb ik bezoek gehad vandaag, was zeer fijn maar vermoeiend.
Deze namiddag en deze avond.

Ben ook langs de fysio geweest, dat deed deugd.
Wat slijmen minder in mijn longen en even wat meer doorademen.
Spijtig blijft dat gevoel niet zo heel lang.

Slaap zacht  :z :z :z

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

21-08-2013 om 22:17 uur

Dat is vlot heb hem zondagochtend op de bus gedaan wist niet hoe lang hij erover deed 2-3 dagen valt me mee. Heb je nog dvd's over das fijn dan heb je nog iets om je op te verheugen. Handig hoor je moeder die je kamer opruimt met jou instructies je zou het natuurlijk graag zelf doen maar hopelijk komt dat snel weer. Gezellig dat je bezoek hebt gehad. Nu maar weer lekker uitrusten en bijkomen. Fijn dat fysio weer deugd deed jammer dat hij maar van korte duur is.
Slaap lekker. :z

21-08-2013 om 22:40 uur

Fijn dat je samen met je moeder op hebt kunnen ruimen. Ook al geef jij de instructies vanaf je bedje en voert zij het voor je uit, jullie hebben het wel samen gedaan. ;)
Fijn dat je wel baat hebt bij de fysio, maar wel jammer dat het van korte duur is.
Leuk dat je je reva maatjes weer hebt gezien. Vond je het naar dat je nu niet mee kon doen?
Hoop dat je je langzaamaan een klein beetje beter gaat voelen. Vooral niet te snel van alles willen, maar stapje voor stapje gaan. Is beter dan hard gaan en weer terug gefloten worden.
Slaap lekker vanavond.
Liefs tessa